Poetik und Poesie der Werbung : : Ästhetik und Literarizität an der Schnittstelle von Kunst und Kommerz / / hrsg. von Ruth Knepel, Martina Allen.
Commercial esthetics or art? Interdisciplinary perspectives on the interaction of poetry-like structure and the esthetics of advertisement, the art of poetry and persuasion, literature in advertisement and advertisement in literature!
Saved in:
Superior document: | Title is part of eBook package: De Gruyter DG Plus eBook-Package 2017 |
---|---|
MitwirkendeR: | |
HerausgeberIn: | |
Place / Publishing House: | Bielefeld : : transcript Verlag, , [2018] ©2017 |
Year of Publication: | 2018 |
Language: | German |
Series: | Konsumästhetik ;
2 |
Online Access: | |
Physical Description: | 1 online resource (242 p.) |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Wettbewerb und Werbung / / herausgegeben von Burkhardt Röper.
Published: ([1989]) -
Werbung : : Lehr-, Studien- und Nachschlagewerk / / Ingomar Kloss.
by: Kloss, Ingomar,
Published: (2003) -
Bilderverrätselung in der Werbung : : Zur Analyse und rhetorischen Funktion einer ambigen Textstruktur / / Elias Güthlein.
by: Güthlein, Elias,
Published: ([2021]) -
Werbung als Marketinginstrument : : Mit Fallbeispielen aus der Werbepraxis / / Günther Haedrich.
by: Haedrich, Günther,
Published: (1976) -
Werbung als Marketinginstrument : : mit Fallbeispielen aus der Werbepraxis / / Gunther Haedrich.
by: Haedrich, Gunther,
Published: ([1976])