Marketing : : prozess- und praxisorientierte grundlagen / / Peter M. Runia [and three others].
Saved in:
VerfasserIn: | |
---|---|
TeilnehmendeR: | |
Place / Publishing House: | Berlin, Germany ;, Boston, Massachusetts : : De Gruyter Oldenbourg,, 2015. 2015 |
Year of Publication: | 2015 |
Language: | German |
Online Access: | |
Physical Description: | 1 online resource (400 pages) :; illustrations (some color) |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Marketing : : Prozess- und praxisorientierte Grundlagen / / Peter Runia, Frank Wahl, Olaf Geyer, Christian Thewißen.
by: Runia, Peter,
Published: ([2015]) -
Marketing : : Prozess- und praxisorientierte Grundlagen / / Frank Wahl, Olaf Geyer, Christian Thewißen, Peter Runia.
by: Runia, Peter,
Published: ([2019]) -
Markenmanagement : : Lehrbuch der professionellen Markenführung / / Peter Runia, Frank Wahl.
by: Runia, Peter,
Published: ([2022]) -
Marketing : : Eine prozess- und praxisorientierte Einführung / / Peter Runia, Frank Wahl, Olaf Geyer, Christian Thewißen.
by: Runia, Peter,
Published: ([2010]) -
Marketing : : Eine prozess- und praxisorientierte Einführung / / Peter Runia, Frank Wahl, Olaf Geyer, Christian Thewißen.
by: Runia, Peter,
Published: ([2011])