Kundenorientierung im Touristikmanagement : : Strategie und Realisierung in Unternehmensprozessen / / hrsg. von Harald Bastian, Karl Born, Axel Dreyer.
Konsequente Kundenorientierung ist der Schlüssel zum Erfolg, und das Buch bietet dazu das notwendige Wissen in bezug auf wichtige Fragestellungen in der Touristik. Ausgehend von strategischen Überlegungen werden - geprägt von den Praktikern der TUI, Europas größtem Reiseunternehmen - Ansätze aufgeze...
Saved in:
Superior document: | Title is part of eBook package: De Gruyter DGBA Business and Economics 2000 - 2014 |
---|---|
MitwirkendeR: | |
HerausgeberIn: | |
Place / Publishing House: | Berlin ;, Boston : : Oldenbourg Wissenschaftsverlag, , [2014] ©2000 |
Year of Publication: | 2014 |
Edition: | 2., unwesentl. veränd. Aufl. Reprint 2014 |
Language: | German |
Series: | Lehr- und Handbücher zu Tourismus, Verkehr und Freizeit ,
|
Online Access: | |
Physical Description: | 1 online resource (390 p.) :; Zahlr. Abb. |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Der integrierte Touristikkonzern : : Strategien, Erfolgsfaktoren und Aufgaben / / hrsg. von Harald Bastian, Karl Born.
Published: ([2010]) -
Tourism sensemaking : strategies to give meaning to experience / / edited by Arch G. Woodside.
Published: (2011.) -
Tourism strategies and local responses in Southern Africa / edited by Petri Hottola.
Published: (c2009.) -
Strategies for Tourism Industry : : Micro and Macro Perspectives / / edited by Murat Kasimoglu.
by: Kasimoglu, Murat
Published: (2012) -
Tourism management, marketing, and development : : performance, strategies, and sustainability / / edited by Marcello M. Mariani, [and three others].
Published: (2016.)