Konsum und Kreativität / / hrsg. von Dirk Hohnsträter.
Cultural studies concerned with consumerism have long been overshadowed by a cultural critique that regarded consumers as seduced and passive rather than as creative and inventive. But in fact, the treatment of purchasable goods encompasses strange practices, such as the curating and combining of pr...
Saved in:
Superior document: | Title is part of eBook package: De Gruyter DG Plus eBook-Package 2015 |
---|---|
MitwirkendeR: | |
HerausgeberIn: | |
Place / Publishing House: | Bielefeld : : transcript Verlag, , [2016] ©2015 |
Year of Publication: | 2016 |
Edition: | 1. Aufl. |
Language: | German |
Series: | Konsumästhetik ;
1 |
Online Access: | |
Physical Description: | 1 online resource (198 p.) |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Geschmacksforschung : : Marketing und Sensorik für Nahrungs- und Genussmittel / / hrsg. von Hans Knoblich, Andreas Scharf, Bernd Schubert.
Published: ([2018]) -
Beurteilung von Handelsvertretern und Reisenden durch Hersteller und Kunden / / Ralf Becker.
by: Becker, Ralf,
Published: ([1983]) -
Faires management und marketing / / Knut A. Wiesner.
by: Wiesner, Knut A.,
Published: (2016.) -
Neuro Design : : Was Design und Marketing von Neurowissenschaft und Psychologie lernen konnen / / Martin Ludwig Hofmann.
by: Hofmann, Martin Ludwig,
Published: ([2019]) -
Strategisches Management und Marketing : Markt- und Wettbewerbsanalyse Strategische Fruhaufklarung Portfolio-Management / / Edgar Kreilkamp.
by: Kreilkamp, Edgar.
Published: (1987.)