Grundlagen der Hotellerie und des Hotelmanagements : : Hotelbranche - Hotelbetrieb - Hotelimmobilie / / Marco A. Gardini.
Marketing als Stimme des Kunden im Unternehmen stellt den Kunden in den Mittelpunkt aller Unternehmensaktivitäten. Der unverzichtbare Leitfaden für ein erfolgreiches Marketing-Management in der Hotellerie greift diese Philosophie bereits in 3. Auflage auf. Das überarbeitete und aktualisierte Standar...
Saved in:
Superior document: | Title is part of eBook package: De Gruyter DGBA Business and Economics 2000 - 2014 |
---|---|
VerfasserIn: | |
Place / Publishing House: | Berlin ;, Boston : : Oldenbourg Wissenschaftsverlag, , [2013] ©2014 |
Year of Publication: | 2013 |
Language: | German |
Online Access: | |
Physical Description: | 1 online resource (151 p.) |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Search Result 1
Participants:
Gardini, Marco A., [ VerfasserIn, VerfasserIn ]
Published: [2020]
Superior document: Title is part of eBook package: De Gruyter DG OWV ebook Paket Lehrbücher Wirtschaftswiss. 2020
Links:
Get full text; Get full text; Cover
Published: [2020]
Superior document: Title is part of eBook package: De Gruyter DG OWV ebook Paket Lehrbücher Wirtschaftswiss. 2020
Search Result 2
Search Result 3
Participants:
Gardini, Marco A., [ VerfasserIn, VerfasserIn ]
Published: [2011]
Superior document: Title is part of eBook package: De Gruyter DGBA Business and Economics 2000 - 2014
Links:
Get full text; Get full text; Cover
Published: [2011]
Superior document: Title is part of eBook package: De Gruyter DGBA Business and Economics 2000 - 2014