Lasst unsere Kinder spielen! : der Schlüssel zum Erfolg / / André Frank Zimpel ; [vorwort von Gerald Hüther].
Hauptbeschreibung Neurobiologische Erkenntnisse belegen die Bedeutung der psychologischen Wirkung des Spiels auf die Entwicklung des Gehirns. Nicht nur systematische Förderung, auch Spiel hat einen bedeutsamen Stellenwert in der frühkindlichen Entwicklung. Was bedeutet das für die Bildung und Erz...
Saved in:
Superior document: | Frühe Bildung und Erziehung |
---|---|
: | |
TeilnehmendeR: | |
Year of Publication: | 2011 |
Edition: | 3rd ed. |
Language: | German |
Series: | Frühe Bildung und Erziehung
|
Physical Description: | 1 online resource (162 p.) |
Notes: | "Mit 9 Abbildungen und einer Tabelle." |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
The Playdate : : Parents, Children, and the New Expectations of Play / / Tamara R. Mose.
by: Mose, Tamara R.,
Published: ([2016]) -
The Power of Place in Play : : A Bourdieusian Analysis of Auckland Children's Seasonal Play Practices / / Christina R. Ergler.
by: Ergler, Christina R.,
Published: ([2020]) -
The Play World : : Toys, Texts, and the Transatlantic German Childhood / / Patricia Anne Simpson.
by: Simpson, Patricia Anne,
Published: ([2021]) -
Play and the human condition / / Thomas S. Henricks.
by: Henricks, Thomas S.,
Published: (2015.) -
Play : a polyphony of research, theories, and issues / / edited by Lynn E. Cohen, Sandra Waite-Stupiansky.
Published: (2012.)