Untiefen im Mainstream : : zur Kritik konstruktivistisch-systemtheoretischer Pädagogik / / Ludwig A. Pongratz.
Konstruktivismus und Systemtheorie bilden entscheidende Bezugsgrößen der aktuellen pädagogischen Theorieentwicklung und Reformpraxis. Der pädagogische Mainstream argumentiert konstruktivistisch-systemtheoretisch – ohne die theoretischen und praktischen Hypotheken zur Kenntnis zu nehmen, die er sich...
Saved in:
: | |
---|---|
Place / Publishing House: | Paderborn : : Verlag Ferdinand Schöningh,, 2009. |
Year of Publication: | 2009 |
Edition: | [2., durchgesehene und erw. Aufl.]. |
Language: | German |
Physical Description: | 1 online resource. |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Schemapadagogik im Klassenzimmer : : ein neues Konzept zur Forderung verhaltensauffalliger Schuler / / Marcus Damm.
by: Damm, Marcus,
Published: ([2012]) -
An introduction to cognitive education : theory and applications / / Adrian F. Ashman and Robert N.F. Conway.
by: Ashman, A. F.
Published: (1997.) -
Thinking beyond the test : : strategies for re-introducing higher-level thinking skills / / Paul A. Wagner [and three others].
by: Wagner, Paul A.,
Published: (2017.) -
What if? : : building students' problem-solving skills through complex challenges / / Ronald A. Beghetto.
by: Beghetto, Ronald A.,
Published: ([2018]) -
Big wins, small steps : : how to lead for and with creativity / / Ronald A. Beghetto.
by: Beghetto, Ronald A.,
Published: (2016.)