Europäische Werberegulierungssysteme am Beispiel geschlechterdiskriminierender Wirtschaftswerbung
In the current debate on gender-appropriate and non-discriminatory commercial communication, this study takes a comparative legal look at the different legal and self-regulatory instruments of the European advertising regulation systems. With the inclusion of social science, cognitive psychology and...
Saved in:
Superior document: | Bild und Recht - Studien zur Regulierung des Visuellen Band 10 |
---|---|
: | |
Year of Publication: | 2022 |
Language: | German |
Series: | Bild und Recht - Studien zur Regulierung des Visuellen
Band 10 |
Physical Description: | 1 electronic resource (424 p.) |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Wirtschaftswerbung / / Carl Hundhausen.
by: Hundhausen, Carl,
Published: ([2019]) -
Poetische Vergegenwärtigung, historische Distanz : : Johann Gustav Droysens Aristophanes-Übersetzung (1835/38) / / Josefine Kitzbichler.
by: Kitzbichler, Josefine,
Published: ([2014]) -
Christoph Bernhard Schlüter : : Eine Gestalt des deutschen Biedermeier; dargestellt unter Benutzung neuer Quellen mit einem Anhang bisher unveröffentlichter Briefe von Schlüter / / Josefine Nettesheim.
by: Nettesheim, Josefine,
Published: ([2018]) -
Scheidung ohne Tranen? : Auswirkungen elterlicher Trennung auf das Sozialverhalten der Kinder / / Josefine Humberg.
by: Humberg, Josefine.
Published: (2010.) -
Wortschatz und Lautgebung der Innsbrucker Stadtmundart im Wandel dreier Generationen / eingereicht von Josefine Benigni
by: Benigni, Josefine
Published: (1967)