Internationale Marketingforschung : : Informationsgewinnung für das internationale Marketing / / Erich Bauer.
Wesentlicher Erfolgsfaktor einer internationalen Unternehmenstätigkeit ist die informationelle Fundierung sowohl der strategischen als auch der operativen internationalen Marketing-Planung, d.h. die Durchführung von internationalen Marketingforschungen. Die 4. Auflage des vorliegenden Werks wurde ak...
Saved in:
Superior document: | Title is part of eBook package: De Gruyter DGBA Business and Economics 2000 - 2014 |
---|---|
VerfasserIn: | |
MitwirkendeR: | |
Place / Publishing House: | Berlin ;, Boston : : Oldenbourg Wissenschaftsverlag, , [2009] ©2009 |
Year of Publication: | 2009 |
Edition: | 4., überarb. und akt. Aufl. |
Language: | German |
Online Access: | |
Physical Description: | 1 online resource |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Internationales Marketing für Ingenieure / / Helmut Kohlert.
by: Kohlert, Helmut,
Published: ([2014]) -
International marketing review : : international marketing agility / / guest editors, Emanuel Gomes, Carlos Sousa and Ferran Vendrell-Herrero.
Published: (2019.) -
Entrepreneurship in international marketing / / Edited by Shaoming Zou, Hui Xu, Linda Hui Shi.
Published: (2015.) -
International marketing : emerging markets / / edited by Shaoming Zou, Huifen Fu.
Published: (2011.) -
International marketing : (text and cases) / / Francis Cherunilam.
by: Cherunilam, Francis.
Published: (2010.)