Innovationsmanagement in der Hotellerie : : Innovationsforschung von touristischen Dienstleistungen in Vertrieb und Marketing / / Markus Schreyer.
Der deutsche Hotelmarkt zählt zu den größten und attraktivsten Märkten Europas, allerdings wurden in den letzten Jahrzehnten kaum Umsatzerhöhungen erzielt. Bisher hat sich die Hotellerie kaum mit Neuerungen als Wachstumstreiber auseinandergesetzt. Wie kann zukünftiges Wachstum entstehen? Die Studie...
Saved in:
Superior document: | Title is part of eBook package: De Gruyter DG Plus DeG Package 2017 Part 1 |
---|---|
VerfasserIn: | |
Place / Publishing House: | München ;, Wien : : De Gruyter Oldenbourg, , [2016] ©2017 |
Year of Publication: | 2016 |
Language: | German |
Series: | Lehr- und Handbücher zu Tourismus, Verkehr und Freizeit ,
|
Online Access: | |
Physical Description: | 1 online resource (XV, 333 p.) |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Innovations- management in der Hotellerie : : Innovationsforschung von touristischen Dienstleistungen in Vertrieb und Marketing / / Markus Schreyer.
by: Schreyer, Markus,
Published: ([2017]) -
Relationship marketing in services / guest editor, Jay Kandampully.
Published: (c2002.) -
Services marketing and management / Audrey Gilmore.
by: Gilmore, Audrey.
Published: (2003.) -
Journal of services marketing. / Volume 21, Number 6, : Internationalization of services : identifying the building blocks for future research / guest editor: Raj G. Javalgi.
Published: (c2007.) -
Cultural perspectives on services marketing / guest editor: Michael Laroche.
Published: (c2005.)