Hochschulreformen, Leistungsbewertungen und Berufliche Identität Von Professor*innen : : Eine Fächervergleichende Qualitative Studie.
Saved in:
Superior document: | Organization and Public Management Series |
---|---|
: | |
TeilnehmendeR: | |
Place / Publishing House: | Wiesbaden : : Springer Fachmedien Wiesbaden GmbH,, 2021. {copy}2021. |
Year of Publication: | 2021 |
Edition: | 1st ed. |
Language: | German |
Series: | Organization and Public Management Series
|
Online Access: | |
Physical Description: | 1 online resource (391 pages) |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Hochschulreformen, Leistungsbewertungen und berufliche Identität von Professor*innen : : Eine fächervergleichende qualitative Studie / / von Melike Janßen, Uwe Schimank, Ariadne Sondermann.
by: Janßen, Melike.
Published: (2021.) -
Auswirkungen Von Standardisierung Auf Zentralabitur und Unterricht : : Empirische und Systemtheoretische Analysen Zum Fach Geographie.
by: Mäsgen, Johanna.
Published: (2023.) -
Auswirkungen von Standardisierung auf Zentralabitur und Unterricht : : Empirische und systemtheoretische Analysen zum Fach Geographie / / von Johanna Mäsgen.
by: Mäsgen, Johanna.
Published: (2023.) -
Coherence in European Teacher Education : : Theoretical Models, Empirical Studies, Instructional Approaches.
by: Doetjes, Gerard.
Published: (2024.) -
English Medium Instruction As a Local Practice : : Language, Culture and Pedagogy.
by: Han, Jinghe.
Published: (2022.)