Accounting for tastes / Gary S. Becker.
Saved in:
: | |
---|---|
TeilnehmendeR: | |
Year of Publication: | 1996 |
Language: | English |
Online Access: | |
Physical Description: | viii, 268 p. |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Accounting for Tastes / / Gary S. Becker.
by: Becker, Gary S.,
Published: ([2021]) -
Rethinking marketing : towards critical marketing accountings / / edited by Douglas Brownlie ... [et al.].
Published: (1999.) -
Beurteilung von Handelsvertretern und Reisenden durch Hersteller und Kunden : : eine empirische Untersuchung zum Vergleich der Funktionen und Leistungen / / Ralf Becker.
by: Becker, Ralf,
Published: (1983.) -
Beurteilung von Handelsvertretern und Reisenden durch Hersteller und Kunden / / Ralf Becker.
by: Becker, Ralf,
Published: ([1983]) -
Beurteilung von Handelsvertretern und Reisenden durch Hersteller und Kunden : : eine empirische Untersuchung zum Vergleich der Funktionen und Leistungen / / Ralf Becker.
by: Becker, Ralf,
Published: (1983.)