Drei Phasen : : Die Debatte zur Qualitätsentwicklung in der Lehrer_innenbildung / / Sabine Paschke, Peer Pasternack, Anke Burkhardt, Nurdin Thielemann, Benjamin Baumgarth.
The study analyses the quality development of teaching staff at schools. It looks at all three phases of training: Study, probation and further training. The expert's report therefore gives a comprehensive overview of the structure of further training for teachers in the Federal Republic of Ger...
Saved in:
VerfasserIn: | |
---|---|
TeilnehmendeR: | |
Place / Publishing House: | Bielefeld : : wbv Media,, 2017. |
Year of Publication: | 2017 |
Language: | German |
Physical Description: | 1 online resource (403 p.) |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
- Professionalisierung in der Studieneingangsphase der Lehrer:innenbildung
- Profession(alisierung) und Erfahrungsanspruch in der Lehrer:innenbildung
-
Reflexion und Reflexivität in Unterricht, Schule und Lehrer:innenbildung
by: Reintjes, Christian
Published: (2022) -
Digital Literacy in der beruflichen Lehrer:innenbildung : Didaktik, Empirie und Innovation / / Karl-Heinz Gerholz, Philipp Schlottmann.
by: Gerholz, Karl-Heinz
Published: (2022.) -
Forschendes Lernen in der Lehrer/innenbildung : Implikationen für Wissenschaft und Praxis / Melanie Basten, Claudia Mertens, Anke Schöning, Eike Wolf
by: Anke Schöning
Published: (2020)