(De-)Professionalisierung durch Schulpraxis : Rekonstruktionen zum Studierendenhabitus und zu studentischen Entwicklungsaufgaben
When looking at the process of extending the practical phases within teachers’ training, the question of its impact on students’ professionalisation becomes increasingly important. The given study distances itself from normative positions promoting an unquestioned positive effect of these practical...
Saved in:
Superior document: | Dokumentarische Schulforschung |
---|---|
: | |
Year of Publication: | 2023 |
Language: | German |
Series: | Dokumentarische Schulforschung
|
Physical Description: | 1 electronic resource (302 p.) |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Aristo-Mitteilungen für die Schulpraxis / Aristo-Werke Dennert und Pape
Published: (1952-1977) -
Teaching Media : Medientheorie für die Schulpraxis - Grundlagen, Beispiele, Perspektiven / Elisabeth Kampmann, Gregor Schwering, Linda Leskau, Kathrin Lohse, Arne Malmsheimer, Jens Schröter
by: Kampmann, Elisabeth
Published: (2017) -
Teaching Media : : Medientheorie für die Schulpraxis - Grundlagen, Beispiele, Perspektiven.
by: Kampmann, Elisabeth.
Published: (2017.) -
The impact of protracted peace processes on identities in conflict : : the case of Israel and Palestine / / Joana Ricarte.
by: Ricarte, Joana.
Published: (2023.) -
Entwicklungsaufgabe Automobilität : psychische Funktionen des PKW-Führerscheins für Jugendliche im Übergang ins Erwachsenenalter / von Malte Mienert
by: Mienert, Malte
Published: (2002)