Lernen gestalten : Beiträge der empirischen Forschung zu Innovationen in Schule und Universität
Questions of digitization and the increasing heterogeneity of learners are just two of the central challenges that schools and universities currently face. Educational institutions are therefore undergoing constant change in order to ensure and develop the quality of education. The resulting innovat...
Saved in:
HerausgeberIn: | |
---|---|
Sonstige: | |
Year of Publication: | 2021 |
Language: | German |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Lehrer. Bildung. Gestalten : : Beiträge zur empirischen Forschung in der Lehrerbildung
Published: (2019) -
Tradition und Innovation : Beiträge zu neueren ungarndeutschen Forschungen / [Hrsg. von] Maria Erb ...
Published: (2007) -
Umweltgeschichte : : Forschung und Vermittlung in Universität, Museum und Schule / / Heike Düselder, Annika Schmitt, Siegrid Westphal.
Published: ([2014]) -
Entwerfen, Lernen, Gestalten : : Zum Verhältnis von Design und Lernprozessen / / hrsg. von Saskia Plankert.
Published: ([2019]) -
Für eine Schule von den Schülern aus : Arbeiten zu Theorie und Praxis des Lernens und des Lehrens / Elly Glinz
by: Glinz, Elly
Published: (1987)