Das »gute« Unternehmen : : Zur Geschichte der Unternehmenskommunikation / / Stephanie Hagemann-Wilholt.
Are personal testimonies about responsible corporate practice merely a form of effective advertising? This history of this communication strategy shows a complex network of political interests.
Saved in:
Superior document: | Title is part of eBook package: De Gruyter DG Plus eBook-Package 2016 |
---|---|
VerfasserIn: | |
Place / Publishing House: | Bielefeld : : transcript Verlag, , [2016] ©2016 |
Year of Publication: | 2016 |
Language: | German |
Series: | Histoire ;
90 |
Online Access: | |
Physical Description: | 1 online resource (528 p.) |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Hochschulsponsoring Als Corporate Citizenship : : Ziele, Strategien und Handlungsempfehlungen fur Unternehmen unter Berucksichtigung von Entwicklungen in Deutschland und den USA / / Thomas H. Osburg.
by: Osburg, Thomas H.,
Published: ([2010]) -
Unternehmensverantwortung in der Sozialen Marktwirtschaft / / Christian Muller, Harald Jung, Werner Lachmann.
by: Muller, Christian (Economist),
Published: ([2018]) -
Unternehmensverantwortung in der Sozialen Marktwirtschaft / / Christian Muller, Harald Jung, Werner Lachmann.
by: Müller, Christian (Economist),
Published: ([2018]) -
Corporate Social Responsibility - Impulse aus der und für die Profit- und Sozialwirtschaft : Verantwortung und Nachhaltigkeit / Bettina Stoll, Heike Herrmann, Markus Scholz, Maria Riegler, Thomas Rusche, Karl-Hans Kern, Christoph Schleer
Published: (2020) -
Corporate social responsibility-Impulse Aus der und Fur Die Profit-und Sozialwirtschaft : : Verantwortung und Nachhaltigkeit / / Bettina Stoll, Heike Herrmann, Hrsg.
Published: (2020.)