Gesamtschule - Status quo und quo vadis? / / edited by Katharina Graalmann [and three others].
Seit Jahren gibt es eine Gründungswelle von Gesamtschulen. Sie ist durch die Heterogenität ihrer Leitbilder, Schüler:innenschaft und Lehrkräfte gekennzeichnet. Trotz dieser Unterschiede haben Gesamtschulen ein eigenständiges Profil, zu dem bislang wenig Wissen vorliegt. Dieses Profil soll in di...
Saved in:
VerfasserIn: | |
---|---|
TeilnehmendeR: | |
Place / Publishing House: | Münster, Germany : : Waxmann,, 2023. |
Year of Publication: | 2023 |
Edition: | Erste auflage. |
Language: | German |
Series: | Profilentwicklung im Bildungswesen ;
Band 3 |
Physical Description: | 1 online resource (274 pages). |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Meeting the challenges to measurement in an era of accountability / / edited by Henry I. Braun.
Published: ([2016]) -
Beyond Test Scores : : A Better Way to Measure School Quality / / Jack Schneider.
by: Schneider, Jack,
Published: ([2018]) -
Places for Learning, Places for Joy : : Speculations on American School Reform / / Theodore R. Sizer.
by: Sizer, Theodore R.,
Published: ([2013]) -
Democratic Education : : Revised Edition / / Amy Gutmann.
by: Gutmann, Amy,
Published: ([1999]) -
Diversity and Distrust : : Civic Education in a Multicultural Democracy / / Stephen MACEDO.
by: MACEDO, Stephen ,
Published: ([2021])