Schulentwicklung : : Bildungspolitische Wunschvorstellung oder paedagogische Realitaet? / / Silke Fischer.
This cross section study shows that school-intern further teacher training does not contribute to the achievement of objectives in the area of school development in Swiss vocational schools as it is intended by educational politics. Furthermore, it reveals that the questioned teachers do not think t...
Saved in:
VerfasserIn: | |
---|---|
Place / Publishing House: | Bern : : Peter Lang International Academic Publishing Group,, [2016] |
Year of Publication: | 2016 |
Language: | German |
Physical Description: | 1 online resource (342 pages) |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Schulentwicklung : : Bildungspolitische Wunschvorstellung oder pädagogische Realität? / / Silke Fischer.
by: Fischer, Silke,
Published: ([2016]) -
Schulentwicklung : : Bildungspolitische Wunschvorstellung oder pädagogische Realität? / / Silke Fischer.
by: Fischer, Silke,
Published: ([2016]) -
Dokumentarische Schulforschung : : Schwerpunkte: Schulentwicklung - Schulkultur - Schule als Organisation / / edited by Jan-Hendrik Hinzke [and four others].
Published: (2023.) -
Das Padagogische und das Politische : : Zu einem Topos der Erziehungs- und Bildungsphilosophie / / Rita Casale, Hans-Christoph Koller, Norbert Ricken (Hg.).
Published: ([2016]) -
Das Pädagogische und das Politische : : Zu einem Topos der Erziehungs- und Bildungsphilosophie / / Rita Casale, Hans-Christoph Koller, Norbert Ricken (Hg.).
Published: ([2016])