Image : Zur Genealogie eines Kommunikationscodes der Massenmedien / York Kautt
Stars und Politiker - aber auch Unternehmen, Konsumprodukte und viele andere Identitäten - »haben« offenkundig ein Image. Trotz der Omnipräsenz dieses Alltagsbegriffs sowie der damit bezeichneten Phänomene fehlt es bislang an Untersuchungen, die die soziokulturelle Bedeutung und Funktion von Imag...
Saved in:
VerfasserIn: | |
---|---|
Year of Publication: | 2015 |
Edition: | 1st ed. |
Language: | German |
Series: | Kultur- und Medientheorie
|
Physical Description: | 1 online resource (370) |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Image : : Zur Genealogie eines Kommunikationscodes der Massenmedien.
by: Kautt, York.
Published: (2015.) -
Patrimoine de l’image, images du patrimoine en Aquitaine / André-Jean Tudesq
by: Bobois, Chrystelle
Published: (2019) -
Image studies : theory and practice.
by: Manghani, Sunil.
Published: (2013.) -
Images in use : towards the critical analysis of visual communication / / edited by Matteo Stocchetti, Karin Kukkonen.
Published: (2011.) -
Culture, technology and the image : : techniques of engaging with visual culture / / edited by Pilcher Jeremy.
Published: ([2020])