Adbusting : : Ein designrhetorisches Strategiehandbuch / / hrsg. von Pierre Smolarski, Andreas Beaugrand.

In recent times, advertising strategies find themselves in a new situation: the internet and so-called `social media' have revolutionized the traditional communications structures of consumer society. And they have also provoked criticism in the process - mainly through the protest phenomenon o...

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Bibliographic Details
Superior document:Title is part of eBook package: De Gruyter DG Plus eBook-Package 2016
MitwirkendeR:
HerausgeberIn:
Place / Publishing House:Bielefeld : : transcript Verlag, , [2016]
©2016
Year of Publication:2016
Language:German
Series:Design ; 33
Online Access:
Physical Description:1 online resource (288 p.)
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Table of Contents:
  • Frontmatter
  • Inhalt
  • Einführung
  • Adbusts, Kunst und Kommunikation
  • Werbeparasiten und Designrhetorik
  • Medien der Subversion im Wandel der Zeit
  • Text
  • Essen versus Fertigfraß
  • Klartext sprechen, statt in die Irre zu führen
  • Spam vor der Haustür
  • Bild
  • Manipulation des Markenzeichens
  • Purer Lebensfrust
  • Du willst es doch auch ... !
  • Skatende Politiker
  • Intermedial
  • Aus der Krise hilft nur Grün
  • Sag' was!
  • Enttarnte Burger
  • Erweiterungen
  • Operation Cornflakes
  • Pappkameraden, Pathos und »deine Mudda«!
  • Dank
  • Biografisches
  • Impressum