Internationales Marketing für Ingenieure / / Helmut Kohlert.

Dieses Buch richtet sich an Techniker/Ingenieure, die mit dem Markteintritt in ausländischen Märkten konfrontiert werden und dort verschiedenste Aufgabenstellungen lösen müssen. Die Wirtschaft ist in vielen ausländischen Märkten stabil, zukunftsorientiert und interessiert an innovativen Produkten. A...

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Superior document:Title is part of eBook package: De Gruyter DGBA Business and Economics 2000 - 2014
VerfasserIn:
MitwirkendeR:
Place / Publishing House:Berlin ;, Boston : : Oldenbourg Wissenschaftsverlag, , [2009]
©2006
Year of Publication:2009
Language:German
Series:Oldenbourg Lehrbücher für Ingenieure ,
Online Access:
Physical Description:1 online resource (301 p.)
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
Search Result 1
Participants: Kohlert, Helmut, [ VerfasserIn, VerfasserIn ]
Published: [2014]
Superior document: Title is part of eBook package: De Gruyter DGBA Physical Sciences 2000 - 2014
Links: Get full text; Get full text; Cover