Internationales Marketing für Ingenieure / / Helmut Kohlert.
Dieses Buch richtet sich an Techniker/Ingenieure, die mit dem Markteintritt in ausländischen Märkten konfrontiert werden und dort verschiedenste Aufgabenstellungen lösen müssen. Die Wirtschaft ist in vielen ausländischen Märkten stabil, zukunftsorientiert und interessiert an innovativen Produkten. A...
Saved in:
Superior document: | Title is part of eBook package: De Gruyter DGBA Business and Economics 2000 - 2014 |
---|---|
VerfasserIn: | |
MitwirkendeR: | |
Place / Publishing House: | Berlin ;, Boston : : Oldenbourg Wissenschaftsverlag, , [2009] ©2006 |
Year of Publication: | 2009 |
Language: | German |
Series: | Oldenbourg Lehrbücher für Ingenieure ,
|
Online Access: | |
Physical Description: | 1 online resource (301 p.) |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Internationales Marketing für Ingenieure / / Helmut Kohlert.
by: Kohlert, Helmut,
Published: ([2014]) -
Marketing für Ingenieure / / Helmut Kohlert.
by: Kohlert, Helmut,
Published: ([2009]) -
Marketing für Ingenieure / / Helmut Kohlert.
by: Kohlert, Helmut,
Published: ([2012]) -
Entrepreneurship for Engineers / / Helmut Kohlert, Dawud Fadai, Hans-Ulrich Sachs.
by: Kohlert, Helmut,
Published: ([2013]) -
Serial Selves : : Identity and Representation in Autobiographical Comics / / Frederik Byrn Køhlert.
by: Køhlert, Frederik Byrn,
Published: ([2019])