Die Wirksamkeit von Lernunterstutzungen beim Forschenden Lernen : : Eine Interventionsstudie zur Forderung des Wissenschaftlichen Denkens in der gymnasialen Oberstufe / / Julia Arnold.
Saved in:
VerfasserIn: | |
---|---|
Place / Publishing House: | Berlin : : Logos Verlag Berlin,, [2015] 2015 |
Year of Publication: | 2015 |
Language: | German |
Online Access: | |
Physical Description: | 1 online resource (404 pages) |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
id |
5005247120 |
---|---|
ctrlnum |
(MiAaPQ)5005247120 (Au-PeEL)EBL5247120 (CaPaEBR)ebr11539848 (OCoLC)1021806864 |
collection |
bib_alma |
record_format |
marc |
spelling |
Arnold, Julia, author. Die Wirksamkeit von Lernunterstutzungen beim Forschenden Lernen : Eine Interventionsstudie zur Forderung des Wissenschaftlichen Denkens in der gymnasialen Oberstufe / Julia Arnold. Berlin : Logos Verlag Berlin, [2015] 2015 1 online resource (404 pages) text txt rdacontent computer c rdamedia online resource cr rdacarrier Description based on print version record. Electronic reproduction. Ann Arbor, MI : ProQuest, 2018. Available via World Wide Web. Access may be limited to ProQuest affiliated libraries. Research. Electronic books. Print version: Arnold, Julia. Wirksamkeit von Lernunterstutzungen beim Forschenden Lernen : Eine Interventionsstudie zur Forderung des Wissenschaftlichen Denkens in der gymnasialen Oberstufe. Berlin : Logos Verlag Berlin, c2015 404 pages 9783832541385 ProQuest (Firm) https://ebookcentral.proquest.com/lib/oeawat/detail.action?docID=5247120 Click to View |
language |
German |
format |
eBook |
author |
Arnold, Julia, |
spellingShingle |
Arnold, Julia, Die Wirksamkeit von Lernunterstutzungen beim Forschenden Lernen : Eine Interventionsstudie zur Forderung des Wissenschaftlichen Denkens in der gymnasialen Oberstufe / |
author_facet |
Arnold, Julia, |
author_variant |
j a ja |
author_role |
VerfasserIn |
author_sort |
Arnold, Julia, |
title |
Die Wirksamkeit von Lernunterstutzungen beim Forschenden Lernen : Eine Interventionsstudie zur Forderung des Wissenschaftlichen Denkens in der gymnasialen Oberstufe / |
title_sub |
Eine Interventionsstudie zur Forderung des Wissenschaftlichen Denkens in der gymnasialen Oberstufe / |
title_full |
Die Wirksamkeit von Lernunterstutzungen beim Forschenden Lernen : Eine Interventionsstudie zur Forderung des Wissenschaftlichen Denkens in der gymnasialen Oberstufe / Julia Arnold. |
title_fullStr |
Die Wirksamkeit von Lernunterstutzungen beim Forschenden Lernen : Eine Interventionsstudie zur Forderung des Wissenschaftlichen Denkens in der gymnasialen Oberstufe / Julia Arnold. |
title_full_unstemmed |
Die Wirksamkeit von Lernunterstutzungen beim Forschenden Lernen : Eine Interventionsstudie zur Forderung des Wissenschaftlichen Denkens in der gymnasialen Oberstufe / Julia Arnold. |
title_auth |
Die Wirksamkeit von Lernunterstutzungen beim Forschenden Lernen : Eine Interventionsstudie zur Forderung des Wissenschaftlichen Denkens in der gymnasialen Oberstufe / |
title_new |
Die Wirksamkeit von Lernunterstutzungen beim Forschenden Lernen : |
title_sort |
die wirksamkeit von lernunterstutzungen beim forschenden lernen : eine interventionsstudie zur forderung des wissenschaftlichen denkens in der gymnasialen oberstufe / |
publisher |
Logos Verlag Berlin, |
publishDate |
2015 |
physical |
1 online resource (404 pages) |
isbn |
9783832594411 (e-book) 9783832541385 |
callnumber-first |
Q - Science |
callnumber-subject |
Q - General Science |
callnumber-label |
Q180 |
callnumber-sort |
Q 3180 A1 A766 42015 |
genre |
Electronic books. |
genre_facet |
Electronic books. |
url |
https://ebookcentral.proquest.com/lib/oeawat/detail.action?docID=5247120 |
illustrated |
Not Illustrated |
dewey-hundreds |
500 - Science |
dewey-tens |
500 - Science |
dewey-ones |
507 - Education, research & related topics |
dewey-full |
507.2 |
dewey-sort |
3507.2 |
dewey-raw |
507.2 |
dewey-search |
507.2 |
oclc_num |
1021806864 |
work_keys_str_mv |
AT arnoldjulia diewirksamkeitvonlernunterstutzungenbeimforschendenlerneneineinterventionsstudiezurforderungdeswissenschaftlichendenkensindergymnasialenoberstufe AT arnoldjulia wirksamkeitvonlernunterstutzungenbeimforschendenlerneneineinterventionsstudiezurforderungdeswissenschaftlichendenkensindergymnasialenoberstufe |
status_str |
n |
ids_txt_mv |
(MiAaPQ)5005247120 (Au-PeEL)EBL5247120 (CaPaEBR)ebr11539848 (OCoLC)1021806864 |
carrierType_str_mv |
cr |
is_hierarchy_title |
Die Wirksamkeit von Lernunterstutzungen beim Forschenden Lernen : Eine Interventionsstudie zur Forderung des Wissenschaftlichen Denkens in der gymnasialen Oberstufe / |
_version_ |
1792330980693901312 |
fullrecord |
<?xml version="1.0" encoding="UTF-8"?><collection xmlns="http://www.loc.gov/MARC21/slim"><record><leader>01708nam a2200385 i 4500</leader><controlfield tag="001">5005247120</controlfield><controlfield tag="003">MiAaPQ</controlfield><controlfield tag="005">20200520144314.0</controlfield><controlfield tag="006">m o d | </controlfield><controlfield tag="007">cr cnu||||||||</controlfield><controlfield tag="008">180529s2015 gw o 000 0 ger d</controlfield><datafield tag="020" ind1=" " ind2=" "><subfield code="z">9783832541385</subfield></datafield><datafield tag="020" ind1=" " ind2=" "><subfield code="a">9783832594411 (e-book)</subfield></datafield><datafield tag="035" ind1=" " ind2=" "><subfield code="a">(MiAaPQ)5005247120</subfield></datafield><datafield tag="035" ind1=" " ind2=" "><subfield code="a">(Au-PeEL)EBL5247120</subfield></datafield><datafield tag="035" ind1=" " ind2=" "><subfield code="a">(CaPaEBR)ebr11539848</subfield></datafield><datafield tag="035" ind1=" " ind2=" "><subfield code="a">(OCoLC)1021806864</subfield></datafield><datafield tag="040" ind1=" " ind2=" "><subfield code="a">MiAaPQ</subfield><subfield code="b">eng</subfield><subfield code="e">rda</subfield><subfield code="e">pn</subfield><subfield code="c">MiAaPQ</subfield><subfield code="d">MiAaPQ</subfield></datafield><datafield tag="050" ind1=" " ind2="4"><subfield code="a">Q180.A1</subfield><subfield code="b">.A766 2015</subfield></datafield><datafield tag="082" ind1="0" ind2=" "><subfield code="a">507.2</subfield><subfield code="2">23</subfield></datafield><datafield tag="100" ind1="1" ind2=" "><subfield code="a">Arnold, Julia,</subfield><subfield code="e">author.</subfield></datafield><datafield tag="245" ind1="1" ind2="4"><subfield code="a">Die Wirksamkeit von Lernunterstutzungen beim Forschenden Lernen :</subfield><subfield code="b">Eine Interventionsstudie zur Forderung des Wissenschaftlichen Denkens in der gymnasialen Oberstufe /</subfield><subfield code="c">Julia Arnold.</subfield></datafield><datafield tag="264" ind1=" " ind2="1"><subfield code="a">Berlin :</subfield><subfield code="b">Logos Verlag Berlin,</subfield><subfield code="c">[2015]</subfield></datafield><datafield tag="264" ind1=" " ind2="4"><subfield code="c">2015</subfield></datafield><datafield tag="300" ind1=" " ind2=" "><subfield code="a">1 online resource (404 pages)</subfield></datafield><datafield tag="336" ind1=" " ind2=" "><subfield code="a">text</subfield><subfield code="b">txt</subfield><subfield code="2">rdacontent</subfield></datafield><datafield tag="337" ind1=" " ind2=" "><subfield code="a">computer</subfield><subfield code="b">c</subfield><subfield code="2">rdamedia</subfield></datafield><datafield tag="338" ind1=" " ind2=" "><subfield code="a">online resource</subfield><subfield code="b">cr</subfield><subfield code="2">rdacarrier</subfield></datafield><datafield tag="588" ind1=" " ind2=" "><subfield code="a">Description based on print version record.</subfield></datafield><datafield tag="590" ind1=" " ind2=" "><subfield code="a">Electronic reproduction. Ann Arbor, MI : ProQuest, 2018. Available via World Wide Web. Access may be limited to ProQuest affiliated libraries.</subfield></datafield><datafield tag="650" ind1=" " ind2="0"><subfield code="a">Research.</subfield></datafield><datafield tag="655" ind1=" " ind2="4"><subfield code="a">Electronic books.</subfield></datafield><datafield tag="776" ind1="0" ind2="8"><subfield code="i">Print version:</subfield><subfield code="a">Arnold, Julia.</subfield><subfield code="t">Wirksamkeit von Lernunterstutzungen beim Forschenden Lernen : Eine Interventionsstudie zur Forderung des Wissenschaftlichen Denkens in der gymnasialen Oberstufe.</subfield><subfield code="d">Berlin : Logos Verlag Berlin, c2015 </subfield><subfield code="h">404 pages </subfield><subfield code="z">9783832541385</subfield></datafield><datafield tag="797" ind1="2" ind2=" "><subfield code="a">ProQuest (Firm)</subfield></datafield><datafield tag="856" ind1="4" ind2="0"><subfield code="u">https://ebookcentral.proquest.com/lib/oeawat/detail.action?docID=5247120</subfield><subfield code="z">Click to View</subfield></datafield></record></collection> |