Strategien bei der pluralbildung im DaZ-erwerb : : eine studie mit russischund turkischsprachigen lernern / / Verena Wecker.

Saved in:
Bibliographic Details
Superior document:DaZ-Forschung, Band 12
VerfasserIn:
Place / Publishing House:Berlin, [Germany] ;, Boston, [Massachusetts] : : De Gruyter,, 2016.
2016
Year of Publication:2016
Language:German
Series:DaZ-Forschung ; Band 12.
Online Access:
Physical Description:1 online resource (232 pages) :; illustrations, tables.
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
id 5004595514
ctrlnum (MiAaPQ)5004595514
(Au-PeEL)EBL4595514
(CaPaEBR)ebr11237011
(CaONFJC)MIL941056
(OCoLC)954046717
collection bib_alma
record_format marc
spelling Wecker, Verena, author.
Strategien bei der pluralbildung im DaZ-erwerb : eine studie mit russischund turkischsprachigen lernern / Verena Wecker.
Berlin, [Germany] ; Boston, [Massachusetts] : De Gruyter, 2016.
2016
1 online resource (232 pages) : illustrations, tables.
text rdacontent
computer rdamedia
online resource rdacarrier
DaZ-Forschung, 2192-371X ; Band 12
Includes bibliographical references and index.
Description based on print version record.
Electronic reproduction. Ann Arbor, MI : ProQuest, 2016. Available via World Wide Web. Access may be limited to ProQuest affiliated libraries.
German language Study and teaching (Elementary) Foreign speakers.
Second language acquisition.
Electronic books.
Print version: Wecker, Verena. Strategien bei der pluralbildung im DaZ-erwerb : eine studie mit russischund turkischsprachigen lernern. Berlin, [Germany] ; Boston, [Massachusetts] : De Gruyter, c2016 viii, 222 pages DaZ-Forschung ; Band 12. 9783110451733 2016030248
ProQuest (Firm)
DaZ-Forschung ; Band 12.
https://ebookcentral.proquest.com/lib/oeawat/detail.action?docID=4595514 Click to View
language German
format eBook
author Wecker, Verena,
spellingShingle Wecker, Verena,
Strategien bei der pluralbildung im DaZ-erwerb : eine studie mit russischund turkischsprachigen lernern /
DaZ-Forschung,
author_facet Wecker, Verena,
author_variant v w vw
author_role VerfasserIn
author_sort Wecker, Verena,
title Strategien bei der pluralbildung im DaZ-erwerb : eine studie mit russischund turkischsprachigen lernern /
title_sub eine studie mit russischund turkischsprachigen lernern /
title_full Strategien bei der pluralbildung im DaZ-erwerb : eine studie mit russischund turkischsprachigen lernern / Verena Wecker.
title_fullStr Strategien bei der pluralbildung im DaZ-erwerb : eine studie mit russischund turkischsprachigen lernern / Verena Wecker.
title_full_unstemmed Strategien bei der pluralbildung im DaZ-erwerb : eine studie mit russischund turkischsprachigen lernern / Verena Wecker.
title_auth Strategien bei der pluralbildung im DaZ-erwerb : eine studie mit russischund turkischsprachigen lernern /
title_new Strategien bei der pluralbildung im DaZ-erwerb :
title_sort strategien bei der pluralbildung im daz-erwerb : eine studie mit russischund turkischsprachigen lernern /
series DaZ-Forschung,
series2 DaZ-Forschung,
publisher De Gruyter,
publishDate 2016
physical 1 online resource (232 pages) : illustrations, tables.
isbn 9783110454291
9783110451986
9783110451733
issn 2192-371X ;
callnumber-first P - Language and Literature
callnumber-subject PF - West Germanic Languages
callnumber-label PF3066
callnumber-sort PF 43066 W435 42016
genre Electronic books.
genre_facet Electronic books.
url https://ebookcentral.proquest.com/lib/oeawat/detail.action?docID=4595514
illustrated Illustrated
dewey-hundreds 400 - Language
dewey-tens 430 - German & related languages
dewey-ones 438 - Standard German usage
dewey-full 438.0071
dewey-sort 3438.0071
dewey-raw 438.0071
dewey-search 438.0071
oclc_num 954046717
work_keys_str_mv AT weckerverena strategienbeiderpluralbildungimdazerwerbeinestudiemitrussischundturkischsprachigenlernern
status_str n
ids_txt_mv (MiAaPQ)5004595514
(Au-PeEL)EBL4595514
(CaPaEBR)ebr11237011
(CaONFJC)MIL941056
(OCoLC)954046717
hierarchy_parent_title DaZ-Forschung, Band 12
hierarchy_sequence Band 12.
is_hierarchy_title Strategien bei der pluralbildung im DaZ-erwerb : eine studie mit russischund turkischsprachigen lernern /
container_title DaZ-Forschung, Band 12
_version_ 1792330918605619201
fullrecord <?xml version="1.0" encoding="UTF-8"?><collection xmlns="http://www.loc.gov/MARC21/slim"><record><leader>02062nam a2200457 i 4500</leader><controlfield tag="001">5004595514</controlfield><controlfield tag="003">MiAaPQ</controlfield><controlfield tag="005">20200917021826.0</controlfield><controlfield tag="006">m o d | </controlfield><controlfield tag="007">cr cnu||||||||</controlfield><controlfield tag="008">160809t20162016gw a ob 001 0 ger d</controlfield><datafield tag="020" ind1=" " ind2=" "><subfield code="z">9783110451733</subfield></datafield><datafield tag="020" ind1=" " ind2=" "><subfield code="a">9783110454291</subfield><subfield code="q">(electronic bk.)</subfield></datafield><datafield tag="020" ind1=" " ind2=" "><subfield code="a">9783110451986</subfield><subfield code="q">(electronic bk.)</subfield></datafield><datafield tag="035" ind1=" " ind2=" "><subfield code="a">(MiAaPQ)5004595514</subfield></datafield><datafield tag="035" ind1=" " ind2=" "><subfield code="a">(Au-PeEL)EBL4595514</subfield></datafield><datafield tag="035" ind1=" " ind2=" "><subfield code="a">(CaPaEBR)ebr11237011</subfield></datafield><datafield tag="035" ind1=" " ind2=" "><subfield code="a">(CaONFJC)MIL941056</subfield></datafield><datafield tag="035" ind1=" " ind2=" "><subfield code="a">(OCoLC)954046717</subfield></datafield><datafield tag="040" ind1=" " ind2=" "><subfield code="a">MiAaPQ</subfield><subfield code="b">eng</subfield><subfield code="e">rda</subfield><subfield code="e">pn</subfield><subfield code="c">MiAaPQ</subfield><subfield code="d">MiAaPQ</subfield></datafield><datafield tag="050" ind1=" " ind2="4"><subfield code="a">PF3066</subfield><subfield code="b">.W435 2016</subfield></datafield><datafield tag="082" ind1="0" ind2=" "><subfield code="a">438.0071</subfield><subfield code="2">23</subfield></datafield><datafield tag="100" ind1="1" ind2=" "><subfield code="a">Wecker, Verena,</subfield><subfield code="e">author.</subfield></datafield><datafield tag="245" ind1="1" ind2="0"><subfield code="a">Strategien bei der pluralbildung im DaZ-erwerb :</subfield><subfield code="b">eine studie mit russischund turkischsprachigen lernern /</subfield><subfield code="c">Verena Wecker.</subfield></datafield><datafield tag="264" ind1=" " ind2="1"><subfield code="a">Berlin, [Germany] ;</subfield><subfield code="a">Boston, [Massachusetts] :</subfield><subfield code="b">De Gruyter,</subfield><subfield code="c">2016.</subfield></datafield><datafield tag="264" ind1=" " ind2="4"><subfield code="c">2016</subfield></datafield><datafield tag="300" ind1=" " ind2=" "><subfield code="a">1 online resource (232 pages) :</subfield><subfield code="b">illustrations, tables.</subfield></datafield><datafield tag="336" ind1=" " ind2=" "><subfield code="a">text</subfield><subfield code="2">rdacontent</subfield></datafield><datafield tag="337" ind1=" " ind2=" "><subfield code="a">computer</subfield><subfield code="2">rdamedia</subfield></datafield><datafield tag="338" ind1=" " ind2=" "><subfield code="a">online resource</subfield><subfield code="2">rdacarrier</subfield></datafield><datafield tag="490" ind1="1" ind2=" "><subfield code="a">DaZ-Forschung,</subfield><subfield code="x">2192-371X ;</subfield><subfield code="v">Band 12</subfield></datafield><datafield tag="504" ind1=" " ind2=" "><subfield code="a">Includes bibliographical references and index.</subfield></datafield><datafield tag="588" ind1=" " ind2=" "><subfield code="a">Description based on print version record.</subfield></datafield><datafield tag="590" ind1=" " ind2=" "><subfield code="a">Electronic reproduction. Ann Arbor, MI : ProQuest, 2016. Available via World Wide Web. Access may be limited to ProQuest affiliated libraries.</subfield></datafield><datafield tag="650" ind1=" " ind2="0"><subfield code="a">German language</subfield><subfield code="x">Study and teaching (Elementary)</subfield><subfield code="x">Foreign speakers.</subfield></datafield><datafield tag="650" ind1=" " ind2="0"><subfield code="a">Second language acquisition.</subfield></datafield><datafield tag="655" ind1=" " ind2="4"><subfield code="a">Electronic books.</subfield></datafield><datafield tag="776" ind1="0" ind2="8"><subfield code="i">Print version:</subfield><subfield code="a">Wecker, Verena.</subfield><subfield code="t">Strategien bei der pluralbildung im DaZ-erwerb : eine studie mit russischund turkischsprachigen lernern.</subfield><subfield code="d">Berlin, [Germany] ; Boston, [Massachusetts] : De Gruyter, c2016 </subfield><subfield code="h">viii, 222 pages </subfield><subfield code="k">DaZ-Forschung ; Band 12.</subfield><subfield code="z">9783110451733 </subfield><subfield code="w">2016030248</subfield></datafield><datafield tag="797" ind1="2" ind2=" "><subfield code="a">ProQuest (Firm)</subfield></datafield><datafield tag="830" ind1=" " ind2="0"><subfield code="a">DaZ-Forschung ;</subfield><subfield code="v">Band 12.</subfield></datafield><datafield tag="856" ind1="4" ind2="0"><subfield code="u">https://ebookcentral.proquest.com/lib/oeawat/detail.action?docID=4595514</subfield><subfield code="z">Click to View</subfield></datafield></record></collection>