Strategien bei der pluralbildung im DaZ-erwerb : : eine studie mit russischund turkischsprachigen lernern / / Verena Wecker.
Saved in:
Superior document: | DaZ-Forschung, Band 12 |
---|---|
VerfasserIn: | |
Place / Publishing House: | Berlin, [Germany] ;, Boston, [Massachusetts] : : De Gruyter,, 2016. 2016 |
Year of Publication: | 2016 |
Language: | German |
Series: | DaZ-Forschung ;
Band 12. |
Online Access: | |
Physical Description: | 1 online resource (232 pages) :; illustrations, tables. |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
id |
5004595514 |
---|---|
ctrlnum |
(MiAaPQ)5004595514 (Au-PeEL)EBL4595514 (CaPaEBR)ebr11237011 (CaONFJC)MIL941056 (OCoLC)954046717 |
collection |
bib_alma |
record_format |
marc |
spelling |
Wecker, Verena, author. Strategien bei der pluralbildung im DaZ-erwerb : eine studie mit russischund turkischsprachigen lernern / Verena Wecker. Berlin, [Germany] ; Boston, [Massachusetts] : De Gruyter, 2016. 2016 1 online resource (232 pages) : illustrations, tables. text rdacontent computer rdamedia online resource rdacarrier DaZ-Forschung, 2192-371X ; Band 12 Includes bibliographical references and index. Description based on print version record. Electronic reproduction. Ann Arbor, MI : ProQuest, 2016. Available via World Wide Web. Access may be limited to ProQuest affiliated libraries. German language Study and teaching (Elementary) Foreign speakers. Second language acquisition. Electronic books. Print version: Wecker, Verena. Strategien bei der pluralbildung im DaZ-erwerb : eine studie mit russischund turkischsprachigen lernern. Berlin, [Germany] ; Boston, [Massachusetts] : De Gruyter, c2016 viii, 222 pages DaZ-Forschung ; Band 12. 9783110451733 2016030248 ProQuest (Firm) DaZ-Forschung ; Band 12. https://ebookcentral.proquest.com/lib/oeawat/detail.action?docID=4595514 Click to View |
language |
German |
format |
eBook |
author |
Wecker, Verena, |
spellingShingle |
Wecker, Verena, Strategien bei der pluralbildung im DaZ-erwerb : eine studie mit russischund turkischsprachigen lernern / DaZ-Forschung, |
author_facet |
Wecker, Verena, |
author_variant |
v w vw |
author_role |
VerfasserIn |
author_sort |
Wecker, Verena, |
title |
Strategien bei der pluralbildung im DaZ-erwerb : eine studie mit russischund turkischsprachigen lernern / |
title_sub |
eine studie mit russischund turkischsprachigen lernern / |
title_full |
Strategien bei der pluralbildung im DaZ-erwerb : eine studie mit russischund turkischsprachigen lernern / Verena Wecker. |
title_fullStr |
Strategien bei der pluralbildung im DaZ-erwerb : eine studie mit russischund turkischsprachigen lernern / Verena Wecker. |
title_full_unstemmed |
Strategien bei der pluralbildung im DaZ-erwerb : eine studie mit russischund turkischsprachigen lernern / Verena Wecker. |
title_auth |
Strategien bei der pluralbildung im DaZ-erwerb : eine studie mit russischund turkischsprachigen lernern / |
title_new |
Strategien bei der pluralbildung im DaZ-erwerb : |
title_sort |
strategien bei der pluralbildung im daz-erwerb : eine studie mit russischund turkischsprachigen lernern / |
series |
DaZ-Forschung, |
series2 |
DaZ-Forschung, |
publisher |
De Gruyter, |
publishDate |
2016 |
physical |
1 online resource (232 pages) : illustrations, tables. |
isbn |
9783110454291 9783110451986 9783110451733 |
issn |
2192-371X ; |
callnumber-first |
P - Language and Literature |
callnumber-subject |
PF - West Germanic Languages |
callnumber-label |
PF3066 |
callnumber-sort |
PF 43066 W435 42016 |
genre |
Electronic books. |
genre_facet |
Electronic books. |
url |
https://ebookcentral.proquest.com/lib/oeawat/detail.action?docID=4595514 |
illustrated |
Illustrated |
dewey-hundreds |
400 - Language |
dewey-tens |
430 - German & related languages |
dewey-ones |
438 - Standard German usage |
dewey-full |
438.0071 |
dewey-sort |
3438.0071 |
dewey-raw |
438.0071 |
dewey-search |
438.0071 |
oclc_num |
954046717 |
work_keys_str_mv |
AT weckerverena strategienbeiderpluralbildungimdazerwerbeinestudiemitrussischundturkischsprachigenlernern |
status_str |
n |
ids_txt_mv |
(MiAaPQ)5004595514 (Au-PeEL)EBL4595514 (CaPaEBR)ebr11237011 (CaONFJC)MIL941056 (OCoLC)954046717 |
hierarchy_parent_title |
DaZ-Forschung, Band 12 |
hierarchy_sequence |
Band 12. |
is_hierarchy_title |
Strategien bei der pluralbildung im DaZ-erwerb : eine studie mit russischund turkischsprachigen lernern / |
container_title |
DaZ-Forschung, Band 12 |
_version_ |
1792330918605619201 |
fullrecord |
<?xml version="1.0" encoding="UTF-8"?><collection xmlns="http://www.loc.gov/MARC21/slim"><record><leader>02062nam a2200457 i 4500</leader><controlfield tag="001">5004595514</controlfield><controlfield tag="003">MiAaPQ</controlfield><controlfield tag="005">20200917021826.0</controlfield><controlfield tag="006">m o d | </controlfield><controlfield tag="007">cr cnu||||||||</controlfield><controlfield tag="008">160809t20162016gw a ob 001 0 ger d</controlfield><datafield tag="020" ind1=" " ind2=" "><subfield code="z">9783110451733</subfield></datafield><datafield tag="020" ind1=" " ind2=" "><subfield code="a">9783110454291</subfield><subfield code="q">(electronic bk.)</subfield></datafield><datafield tag="020" ind1=" " ind2=" "><subfield code="a">9783110451986</subfield><subfield code="q">(electronic bk.)</subfield></datafield><datafield tag="035" ind1=" " ind2=" "><subfield code="a">(MiAaPQ)5004595514</subfield></datafield><datafield tag="035" ind1=" " ind2=" "><subfield code="a">(Au-PeEL)EBL4595514</subfield></datafield><datafield tag="035" ind1=" " ind2=" "><subfield code="a">(CaPaEBR)ebr11237011</subfield></datafield><datafield tag="035" ind1=" " ind2=" "><subfield code="a">(CaONFJC)MIL941056</subfield></datafield><datafield tag="035" ind1=" " ind2=" "><subfield code="a">(OCoLC)954046717</subfield></datafield><datafield tag="040" ind1=" " ind2=" "><subfield code="a">MiAaPQ</subfield><subfield code="b">eng</subfield><subfield code="e">rda</subfield><subfield code="e">pn</subfield><subfield code="c">MiAaPQ</subfield><subfield code="d">MiAaPQ</subfield></datafield><datafield tag="050" ind1=" " ind2="4"><subfield code="a">PF3066</subfield><subfield code="b">.W435 2016</subfield></datafield><datafield tag="082" ind1="0" ind2=" "><subfield code="a">438.0071</subfield><subfield code="2">23</subfield></datafield><datafield tag="100" ind1="1" ind2=" "><subfield code="a">Wecker, Verena,</subfield><subfield code="e">author.</subfield></datafield><datafield tag="245" ind1="1" ind2="0"><subfield code="a">Strategien bei der pluralbildung im DaZ-erwerb :</subfield><subfield code="b">eine studie mit russischund turkischsprachigen lernern /</subfield><subfield code="c">Verena Wecker.</subfield></datafield><datafield tag="264" ind1=" " ind2="1"><subfield code="a">Berlin, [Germany] ;</subfield><subfield code="a">Boston, [Massachusetts] :</subfield><subfield code="b">De Gruyter,</subfield><subfield code="c">2016.</subfield></datafield><datafield tag="264" ind1=" " ind2="4"><subfield code="c">2016</subfield></datafield><datafield tag="300" ind1=" " ind2=" "><subfield code="a">1 online resource (232 pages) :</subfield><subfield code="b">illustrations, tables.</subfield></datafield><datafield tag="336" ind1=" " ind2=" "><subfield code="a">text</subfield><subfield code="2">rdacontent</subfield></datafield><datafield tag="337" ind1=" " ind2=" "><subfield code="a">computer</subfield><subfield code="2">rdamedia</subfield></datafield><datafield tag="338" ind1=" " ind2=" "><subfield code="a">online resource</subfield><subfield code="2">rdacarrier</subfield></datafield><datafield tag="490" ind1="1" ind2=" "><subfield code="a">DaZ-Forschung,</subfield><subfield code="x">2192-371X ;</subfield><subfield code="v">Band 12</subfield></datafield><datafield tag="504" ind1=" " ind2=" "><subfield code="a">Includes bibliographical references and index.</subfield></datafield><datafield tag="588" ind1=" " ind2=" "><subfield code="a">Description based on print version record.</subfield></datafield><datafield tag="590" ind1=" " ind2=" "><subfield code="a">Electronic reproduction. Ann Arbor, MI : ProQuest, 2016. Available via World Wide Web. Access may be limited to ProQuest affiliated libraries.</subfield></datafield><datafield tag="650" ind1=" " ind2="0"><subfield code="a">German language</subfield><subfield code="x">Study and teaching (Elementary)</subfield><subfield code="x">Foreign speakers.</subfield></datafield><datafield tag="650" ind1=" " ind2="0"><subfield code="a">Second language acquisition.</subfield></datafield><datafield tag="655" ind1=" " ind2="4"><subfield code="a">Electronic books.</subfield></datafield><datafield tag="776" ind1="0" ind2="8"><subfield code="i">Print version:</subfield><subfield code="a">Wecker, Verena.</subfield><subfield code="t">Strategien bei der pluralbildung im DaZ-erwerb : eine studie mit russischund turkischsprachigen lernern.</subfield><subfield code="d">Berlin, [Germany] ; Boston, [Massachusetts] : De Gruyter, c2016 </subfield><subfield code="h">viii, 222 pages </subfield><subfield code="k">DaZ-Forschung ; Band 12.</subfield><subfield code="z">9783110451733 </subfield><subfield code="w">2016030248</subfield></datafield><datafield tag="797" ind1="2" ind2=" "><subfield code="a">ProQuest (Firm)</subfield></datafield><datafield tag="830" ind1=" " ind2="0"><subfield code="a">DaZ-Forschung ;</subfield><subfield code="v">Band 12.</subfield></datafield><datafield tag="856" ind1="4" ind2="0"><subfield code="u">https://ebookcentral.proquest.com/lib/oeawat/detail.action?docID=4595514</subfield><subfield code="z">Click to View</subfield></datafield></record></collection> |