Geschichtsunterricht de-zentrieren : Globale Verflechtungen historisch denken lernen
Global-historical approaches plead for the overcoming of national-historical traditions. This is accompanied by the demand to consciously reflect on the long-suppressed category of space in historical research. While there are signs of a rethinking in this context in the academic landscape, a nation...
Saved in:
Superior document: | Ensayos InterAmericanos |
---|---|
: | |
HerausgeberIn: | |
Sonstige: | |
Year of Publication: | 2020 |
Language: | German |
Series: | Ensayos InterAmericanos
|
Physical Description: | 1 electronic resource (98 p.) |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Sprache(n) des Geschichtsunterrichts : : Sprachliche Vielfalt und Historisches Lernen.
by: Sandkühler, Thomas.
Published: (2020.) -
Zeitungen von gestern für das Lernen von morgen? : : Historische Tagespresse im Geschichtsunterricht / / Christian Kuchler, Benjamin Ständter (hg.).
Published: (2016.) -
Die Erstrebung einer maritimen Stellung Deutschlands auf der Basis des Zoll-Vereins / / . Schwabe.
by: Schwabe, .,
Published: ([2021]) - Selbstgesteuertes Lernen neu denken
-
Grundkurs Staatsrecht : : Eine Einführung für Studienanfänger / / Jürgen Schwabe.
by: Schwabe, Jürgen,
Published: ([2019])