Bildung für nachhaltige Entwicklung – Impulse zu Digitalisierung, Inklusion und Klimaschutz
How can the relationship between Education for Sustainable Development (ESD) and other defining social issues such as social inequality, inclusion and digitalisation be determined? The authors present well-founded overviews as well as current empirical research from various academic disciplines on t...
Saved in:
Superior document: | Schriftenreihe „Ökologie und Erziehungswissenschaft“ der Kommission Bildung für nachhaltige Entwicklung der Deutschen Gesellschaft für Erziehungswissenschaft (DGfE) |
---|---|
HerausgeberIn: | |
Sonstige: | |
Year of Publication: | 2022 |
Language: | German |
Series: | Schriftenreihe „Ökologie und Erziehungswissenschaft“ der Kommission Bildung für nachhaltige Entwicklung der Deutschen Gesellschaft für Erziehungswissenschaft (DGfE)
|
Physical Description: | 1 electronic resource (348 p.) |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Electronic
DOAB Directory of Open Access Books | Available |