Entscheidungsunterstützte Methodik zur Produktkonzeptauswahl : Grundlagen, Systematik und exemplarische Anwendung
The present monograph addresses the decision problem of product concept selection. It is constructed as a multi-criteria decision model spanning the dimensions benefits, costs, opportunities and risks, while each dimension represents a decision network. To focus economic aspects target costing and a...
Saved in:
: | |
---|---|
Year of Publication: | 2015 |
Language: | German |
Physical Description: | 1 electronic resource (XVII, 198 p. p.) |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Methodische Produktplanung. Grundlagen, Systematik und Anwendung im Produktentstehungsprozess
by: Seidel, Michael
Published: (2005) -
Methodische Produktplanung : : Grundlagen, Systematik und Anwendung im Produktentstehungsprozess / / Michael Seidel.
by: Seidel, Michael,
Published: (2005.) -
Medieninhaltsforschung : Grundlagen, Methoden, Anwendungen / Heinz Bonfadelli
by: Bonfadelli, Heinz
Published: (2002) -
Satellitengeodäsie : : Grundlagen, Methoden und Anwendungen / / Günter Seeber.
by: Seeber, Günter,
Published: ([2013]) -
Methodik eines holistischen Variantenmanagements modularer Produktfamilien - Grundlagen, Systematik und beispielhafte Anwendung der VMahead Methodik
by: Weiser, Ann-Katrin
Published: (2018)