Geschlechtsdiskriminierende Wirtschaftswerbung : : Zur Rechtmäßigkeit eines Verbots geschlechtsdiskriminierender Werbung im UWG / / Berit Völzmann.
Since the 1970s sexism in advertising has been the subject of many political and social discourses as well as the reason for social-scientific research. For the first time, the problem is analysed thoroughly in its legal dimensions. Based on social-scientific research and a critical analysis of the...
Saved in:
Superior document: | Schriften zur Gleichstellung |
---|---|
VerfasserIn: | |
Place / Publishing House: | Baden-Baden, Germany : : Nomos Verlagsgesellschaft mbH,, 2014. |
Year of Publication: | 2015 2014 |
Language: | German |
Series: | Schriften zur Gleichstellung
|
Physical Description: | 1 online resource (327 pages) |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Das Verbot irreführender Werbung nach § 3 UWG im Europäischen Binnenmarkt
by: Trägner, Werner
Published: (1993) -
Wirtschaftswerbung / / Carl Hundhausen.
by: Hundhausen, Carl,
Published: ([2019]) -
6000 Jahre Werbung : : Geschichte der Wirtschaftswerbung und der Propaganda. / Band 1, : Altertum und Mittelalter.
by: Buchli, Hanns,
Published: ([2011]) -
6000 Jahre Werbung : : Geschichte der Wirtschaftswerbung und der Propaganda. / Band 2, : Die neuere Zeit / / Hanns Buchli.
by: Buchli, Hanns,
Published: ([2013]) -
6000 Jahre Werbung : : Geschichte der Wirtschaftswerbung und der Propaganda. / Band 3, : Das Zeitalter der Revolutionen.
by: Buchli, Hanns,
Published: ([2018])