Marke, Nachhaltigkeit und Verbraucherpolitik : Die Gewährleistungsmarke im Spannungsfeld zwischen Unternehmen, Konsumenten und Regulierung
The certification mark, which was introduced in response to an EU initiative in 2017, has been available in Germany since 2019. Its main features are neutrality, monitoring/control and transparency for certain material or service promises for which the legal protection of a certification mark is cla...
Saved in:
Superior document: | Verbraucherforschung Band 5 |
---|---|
HerausgeberIn: | |
Sonstige: | |
Year of Publication: | 2022 |
Language: | German |
Series: | Verbraucherforschung
Band 5 |
Physical Description: | 1 electronic resource (127 p.) |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Rücktrittsrechte : Verbraucherrecht - Verbraucherpolitik
by: Kalss, Susanne
Published: (2001) -
Kraftfahrzeugvertragsrecht : Verbraucherrecht - Verbraucherpolitik
by: Grundtner, Herbert -
Verbraucherpolitik durch Wettbewerbsrecht
by: Hanreich, Hanspeter
Published: (1983) -
Finanzmärkte im spannungsfeld von globalisierung, regulierung und geldpolitik / / herausgegeben von Dieter Duwendag und Johann-Heinrich-von-Thünen-Vorlesung, Werner Hildenbrand.
Published: (1998.) -
Betriebswirtschaftslehre der Nachhaltigen Unternehmung / / Carlo J. Burschel, Dirk Losen, Andreas Wiendl.
by: Burschel, Carlo J.,
Published: ([2010])