Die Macht des Verbrauchers / George Katona. [Aus d. Amerikan. übertr. von Maria Schaumayer]
Saved in:
VerfasserIn: | |
---|---|
Place / Publishing House: | Düsseldorf, Wien : Econ-Verl., 1962 |
Year of Publication: | 1962 |
Edition: | 1. Aufl. |
Language: | German |
Subjects: | |
Physical Description: | 366 S.; graph. Darst.; 22 cm |
Notes: | Literaturverz. S. 355 - 360 |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Das Verhalten der Verbraucher und Unternehmer : über die Beziehungen zwischen Nationalökonomie, Psychologie und Sozialpsychologie / von George Katona. Hrsg. von Erik Boettcher
by: Katona, George
Published: (1960) -
Die Leistungsfähigkeit des GSK-Ansatzes bei der Überprüfung des Erklärungswertes sozioökonomischer Variablen für das Umweltbewußtsein von Konsumenten / vorgelegt von Susanne Kohaut
by: Kohaut, Susanne
Published: (1990) -
Internet based procurement services : a consumer's perspective / eingereicht von Michael Klafft
by: Klafft, Michael
Published: (2008) -
Märkte im alten Peru
by: Hartmann, Roswith
Published: (1968) -
Direct-to-consumer genetic testing for health-related purposes in the European Union : the view from EASAC and FEAM / [German National Academy of Sciences Leopoldina]
Published: (2012)