The business mission of packaging : packaging as a strategic tool for business development towards the future / Carl Olsmats
Saved in:
VerfasserIn: | |
---|---|
Place / Publishing House: | Åbo : Åbo Akad. Univ. Pr. House, 2002 |
Year of Publication: | 2002 |
Language: | English |
Subjects: | |
Classification: | 85.06 - Unternehmensführung |
Online Access: | |
Physical Description: | 243 S.; graph. Darst.; 25 cm |
Notes: | Literaturverz. S. 177 - 186 |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Die Kriterien für die Entsorgung von Verpackungen / G. Vogel
by: Vogel, Gerhard
Published: (1986) -
Wie kommt das Neue in die Welt? / Heinrich v. Pierer ; Bolko v. Oetinger
Published: (1997) -
Erkenntnisse aus der Transformation des Bankensektors in Europa : unter besonderer Berücksichtigung von Zusammenschluss- und Effizienzaspekten / von Johann Sebastian Kann
by: Kann, Johann Sebastian
Published: (2004) -
Independent Verlage am konzentrierten Buchmarkt / Lucia Schöllhuber
by: Schöllhuber, Lucia
Published: ([2016]) -
Empirische Theorie der Unternehmensentwicklung / Horst Albach
by: Albach, Horst
Published: (1986)