Poetik der Marke : : Konsumkultur und literarische Verfahren 1900-2000 / / Björn Weyand.
Branded products opened a new poetological playing field for literature. This study shows how the works of E. Edel, T. Mann, I. Keun, W. Koeppen, and C. Kracht reflected the material, semiological, and cultural theory aspects of consumer culture and transformed them into literary devices. The volume...
Saved in:
Superior document: | Title is part of eBook package: De Gruyter DGBA Literary and Cultural Studies 2000 - 2014 |
---|---|
VerfasserIn: | |
Place / Publishing House: | Berlin ;, Boston : : De Gruyter, , [2013] ©2013 |
Year of Publication: | 2013 |
Language: | German |
Series: | Studien und Texte zur Sozialgeschichte der Literatur ,
136 |
Online Access: | |
Physical Description: | 1 online resource (406 p.) |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Vascular Inflammation in Systemic Autoimmunity
by: Cornelia Weyand
Published: (2017) -
Johann Carl Weyand's Reisen durch einen Theil von Europa, Asien und Afrika in den Jahren 1818 bis 1821 : Mit 6 Kupfern der denkwürdigsten Ansichten von Jerusalem und Bethlehem / Von ihm selbst beschrieben
by: Weyand, Johann Carl
Published: (1828) -
Beleidigungswörter : : Die Semantik und Pragmatik pejorativer Personenbezeichnungen / / Björn Technau.
by: Technau, Björn,
Published: ([2018]) -
Eine andere mexikanische Moderne : : Die frühen Romanexperimente der Contemporáneos / / Björn Goldammer.
by: Goldammer, Björn,
Published: ([2010]) -
Strategie und Kultur : : Neue Perspektiven für den öffentlichen Kultursektor / / Björn Johannsen.
by: Johannsen, Björn,
Published: ([2019])