Pramien in Bonusprogrammen : eine empirische Untersuchung / / Barbara Gerner.
Saved in:
Superior document: | Diplomarbeit |
---|---|
: | |
TeilnehmendeR: | |
Year of Publication: | 2007 |
Language: | German |
Series: | Diplomarbeit.
|
Online Access: | |
Physical Description: | iv, 107 p. :; ill. (some col.), port. |
Notes: | Title from cover. |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Kooperatives Customer Relationship Management in touristischen Destinationen : : Eine empirische Untersuchung zur Adoptionsbereitschaft in der Hotellerie / / Michael Fux.
by: Fux, Michael,
Published: (2011.) -
Beurteilung von Handelsvertretern und Reisenden durch Hersteller und Kunden : : eine empirische Untersuchung zum Vergleich der Funktionen und Leistungen / / Ralf Becker.
by: Becker, Ralf,
Published: (1983.) -
Beurteilung von Handelsvertretern und Reisenden durch Hersteller und Kunden : : eine empirische Untersuchung zum Vergleich der Funktionen und Leistungen / / Ralf Becker.
by: Becker, Ralf,
Published: (1983.) -
Global Brand Power : : Leveraging Branding for Long-Term Growth / / Barbara E. Kahn.
by: Kahn, Barbara E.,
Published: ([2013]) -
The shopping revolution : : how successful retailers win customers in an era of endless disruption / / Barbara E. Kahn.
by: Kahn, Barbara E.,
Published: ([2018])