Selbstreguliertes Lernen in der Grundschule : : Die Bedeutung der Einstellungen von Lehrkraften und Eltern / / Julia Steinbach.
Saved in:
VerfasserIn: | |
---|---|
Place / Publishing House: | Berlin : : Logos Verlag Berlin,, [2016] 2016 |
Year of Publication: | 2016 |
Language: | German |
Online Access: | |
Physical Description: | 1 online resource (170 pages) |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Interkulturelle elternarbeit in bildungseinrichtungen : : herausforderungen schulen und eltern in der kooperation von mit migrationshintergrund / / Doris Geissler.
by: Geissler, Doris,
Published: (2015.) -
Survival für Eltern : : Wie mütter und väter die Schule überstehen / / Karin Brose.
by: Brose, Karin,
Published: (2016.) -
Familia y escuela en el Perú
by: Sucari, Wilson
Published: (2022) -
Rethinking homework : best practices that support diverse needs / / Cathy Vatterott.
by: Vatterott, Cathy,
Published: (c2009.) -
Parental involvement and academic success / William H. Jeynes.
by: Jeynes, William.
Published: (2010.)