Selbstreguliertes Lernen in der Grundschule : : Die Bedeutung der Einstellungen von Lehrkraften und Eltern / / Julia Steinbach.

Saved in:
Bibliographic Details
VerfasserIn:
Place / Publishing House:Berlin : : Logos Verlag Berlin,, [2016]
2016
Year of Publication:2016
Language:German
Online Access:
Physical Description:1 online resource (170 pages)
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
id 5005247131
ctrlnum (MiAaPQ)5005247131
(Au-PeEL)EBL5247131
(CaPaEBR)ebr11539859
(OCoLC)1021808469
collection bib_alma
record_format marc
spelling Steinbach, Julia, author.
Selbstreguliertes Lernen in der Grundschule : Die Bedeutung der Einstellungen von Lehrkraften und Eltern / Julia Steinbach.
Berlin : Logos Verlag Berlin, [2016]
2016
1 online resource (170 pages)
text txt rdacontent
computer c rdamedia
online resource cr rdacarrier
Description based on print version record.
Electronic reproduction. Ann Arbor, MI : ProQuest, 2018. Available via World Wide Web. Access may be limited to ProQuest affiliated libraries.
Education, Primary Parent participation.
Electronic books.
Print version: Steinbach, Julia. Selbstreguliertes Lernen in der Grundschule : Die Bedeutung der Einstellungen von Lehrkraften und Eltern. Berlin : Logos Verlag Berlin, c2016 170 pages 9783832542542
ProQuest (Firm)
https://ebookcentral.proquest.com/lib/oeawat/detail.action?docID=5247131 Click to View
language German
format eBook
author Steinbach, Julia,
spellingShingle Steinbach, Julia,
Selbstreguliertes Lernen in der Grundschule : Die Bedeutung der Einstellungen von Lehrkraften und Eltern /
author_facet Steinbach, Julia,
author_variant j s js
author_role VerfasserIn
author_sort Steinbach, Julia,
title Selbstreguliertes Lernen in der Grundschule : Die Bedeutung der Einstellungen von Lehrkraften und Eltern /
title_sub Die Bedeutung der Einstellungen von Lehrkraften und Eltern /
title_full Selbstreguliertes Lernen in der Grundschule : Die Bedeutung der Einstellungen von Lehrkraften und Eltern / Julia Steinbach.
title_fullStr Selbstreguliertes Lernen in der Grundschule : Die Bedeutung der Einstellungen von Lehrkraften und Eltern / Julia Steinbach.
title_full_unstemmed Selbstreguliertes Lernen in der Grundschule : Die Bedeutung der Einstellungen von Lehrkraften und Eltern / Julia Steinbach.
title_auth Selbstreguliertes Lernen in der Grundschule : Die Bedeutung der Einstellungen von Lehrkraften und Eltern /
title_new Selbstreguliertes Lernen in der Grundschule :
title_sort selbstreguliertes lernen in der grundschule : die bedeutung der einstellungen von lehrkraften und eltern /
publisher Logos Verlag Berlin,
publishDate 2016
physical 1 online resource (170 pages)
isbn 9783832593971 (e-book)
9783832542542
callnumber-first L - Education
callnumber-subject LB - Theory and Practice of Education
callnumber-label LB1048
callnumber-sort LB 41048.5 S745 42016
genre Electronic books.
genre_facet Electronic books.
url https://ebookcentral.proquest.com/lib/oeawat/detail.action?docID=5247131
illustrated Not Illustrated
dewey-hundreds 600 - Technology
dewey-tens 640 - Home & family management
dewey-ones 649 - Child rearing & home care of persons
dewey-full 649.68
dewey-sort 3649.68
dewey-raw 649.68
dewey-search 649.68
oclc_num 1021808469
work_keys_str_mv AT steinbachjulia selbstregulierteslernenindergrundschulediebedeutungdereinstellungenvonlehrkraftenundeltern
status_str n
ids_txt_mv (MiAaPQ)5005247131
(Au-PeEL)EBL5247131
(CaPaEBR)ebr11539859
(OCoLC)1021808469
carrierType_str_mv cr
is_hierarchy_title Selbstreguliertes Lernen in der Grundschule : Die Bedeutung der Einstellungen von Lehrkraften und Eltern /
_version_ 1792330980701241345
fullrecord <?xml version="1.0" encoding="UTF-8"?><collection xmlns="http://www.loc.gov/MARC21/slim"><record><leader>01635nam a2200385 i 4500</leader><controlfield tag="001">5005247131</controlfield><controlfield tag="003">MiAaPQ</controlfield><controlfield tag="005">20200520144314.0</controlfield><controlfield tag="006">m o d | </controlfield><controlfield tag="007">cr cnu||||||||</controlfield><controlfield tag="008">180529s2016 gw o 000 0 ger d</controlfield><datafield tag="020" ind1=" " ind2=" "><subfield code="z">9783832542542</subfield></datafield><datafield tag="020" ind1=" " ind2=" "><subfield code="a">9783832593971 (e-book)</subfield></datafield><datafield tag="035" ind1=" " ind2=" "><subfield code="a">(MiAaPQ)5005247131</subfield></datafield><datafield tag="035" ind1=" " ind2=" "><subfield code="a">(Au-PeEL)EBL5247131</subfield></datafield><datafield tag="035" ind1=" " ind2=" "><subfield code="a">(CaPaEBR)ebr11539859</subfield></datafield><datafield tag="035" ind1=" " ind2=" "><subfield code="a">(OCoLC)1021808469</subfield></datafield><datafield tag="040" ind1=" " ind2=" "><subfield code="a">MiAaPQ</subfield><subfield code="b">eng</subfield><subfield code="e">rda</subfield><subfield code="e">pn</subfield><subfield code="c">MiAaPQ</subfield><subfield code="d">MiAaPQ</subfield></datafield><datafield tag="050" ind1=" " ind2="4"><subfield code="a">LB1048.5</subfield><subfield code="b">.S745 2016</subfield></datafield><datafield tag="082" ind1="0" ind2=" "><subfield code="a">649.68</subfield><subfield code="2">23</subfield></datafield><datafield tag="100" ind1="1" ind2=" "><subfield code="a">Steinbach, Julia,</subfield><subfield code="e">author.</subfield></datafield><datafield tag="245" ind1="1" ind2="0"><subfield code="a">Selbstreguliertes Lernen in der Grundschule :</subfield><subfield code="b">Die Bedeutung der Einstellungen von Lehrkraften und Eltern /</subfield><subfield code="c">Julia Steinbach.</subfield></datafield><datafield tag="264" ind1=" " ind2="1"><subfield code="a">Berlin :</subfield><subfield code="b">Logos Verlag Berlin,</subfield><subfield code="c">[2016]</subfield></datafield><datafield tag="264" ind1=" " ind2="4"><subfield code="c">2016</subfield></datafield><datafield tag="300" ind1=" " ind2=" "><subfield code="a">1 online resource (170 pages)</subfield></datafield><datafield tag="336" ind1=" " ind2=" "><subfield code="a">text</subfield><subfield code="b">txt</subfield><subfield code="2">rdacontent</subfield></datafield><datafield tag="337" ind1=" " ind2=" "><subfield code="a">computer</subfield><subfield code="b">c</subfield><subfield code="2">rdamedia</subfield></datafield><datafield tag="338" ind1=" " ind2=" "><subfield code="a">online resource</subfield><subfield code="b">cr</subfield><subfield code="2">rdacarrier</subfield></datafield><datafield tag="588" ind1=" " ind2=" "><subfield code="a">Description based on print version record.</subfield></datafield><datafield tag="590" ind1=" " ind2=" "><subfield code="a">Electronic reproduction. Ann Arbor, MI : ProQuest, 2018. Available via World Wide Web. Access may be limited to ProQuest affiliated libraries.</subfield></datafield><datafield tag="650" ind1=" " ind2="0"><subfield code="a">Education, Primary</subfield><subfield code="x">Parent participation.</subfield></datafield><datafield tag="655" ind1=" " ind2="4"><subfield code="a">Electronic books.</subfield></datafield><datafield tag="776" ind1="0" ind2="8"><subfield code="i">Print version:</subfield><subfield code="a">Steinbach, Julia.</subfield><subfield code="t">Selbstreguliertes Lernen in der Grundschule : Die Bedeutung der Einstellungen von Lehrkraften und Eltern.</subfield><subfield code="d">Berlin : Logos Verlag Berlin, c2016 </subfield><subfield code="h">170 pages </subfield><subfield code="z">9783832542542</subfield></datafield><datafield tag="797" ind1="2" ind2=" "><subfield code="a">ProQuest (Firm)</subfield></datafield><datafield tag="856" ind1="4" ind2="0"><subfield code="u">https://ebookcentral.proquest.com/lib/oeawat/detail.action?docID=5247131</subfield><subfield code="z">Click to View</subfield></datafield></record></collection>