Direct Mail als Kommunikationsmedium im Kulturmarketing : eine empirische Wirkungsanalyse am Beispiel der documenta 12 unter Berucksichtigung von B2B- und B2C-Zielgruppen / / Eva Janina Korzen.
Saved in:
: | |
---|---|
TeilnehmendeR: | |
Year of Publication: | 2011 |
Language: | German |
Online Access: | |
Physical Description: | xix, 341 p. :; ill. |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Kulturmarketing / / hrsg. von Uwe Manschwetus, Hardy Geyer.
Published: ([2010]) -
The crisis of 2 B.C. / Ronald Syme
by: Syme, Ronald
Published: (1974) -
Innovation in B2B networks / / guest editors, Dr Chiara Cantu and Professor Annalisa Tunisini.
Published: ([2015]) -
Technische Solarenergienutzung : Möglichkeiten und Grenzen ; Beispiel Österreich / Wolfgang A. Korzen
by: Korzen, Wolfgang A.
Published: (1981) -
Complete B2B online marketing / Maura Ginty, Lauren Vaccarello, William Leake.
Published: (2012.)