Messebeteiligungen von Hochschulen : : Ziele und Erfolgskontrolle / / Silvia Danne.
Angesichts veränderter Rahmenbedingungen sehen sich Hochschulen vielfältigen Herausforderungen gegenübergestellt. In diesem Zusammenhang gewinnen Messebeteiligungen zunehmend an Bedeutung, da sie als multifunktionales Marketing-Instrument nicht nur die Marktorientierung von Hochschulen unterstüt...
Saved in:
Superior document: | Schriften zu Marketing und Management |
---|---|
VerfasserIn: | |
Place / Publishing House: | Bern : : Peter Lang International Academic Publishing Group,, 2000. |
Year of Publication: | 2000 |
Language: | German |
Series: | Schriften zu Marketing und Management.
|
Physical Description: | 1 online resource (302 pages). |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Messebeteiligungen von Hochschulen / / Silvia Danne.
by: Danne, Silvia,
Published: (2000.) -
Messebeteiligungen von Hochschulen / / Silvia Danne.
by: Danne, Silvia,
Published: (2000.) -
Deregulierung und privatisierung : : gewolltes, erreichtes, versäumtes / / von Bernhard Duijm [and eight others] ; herausgegeben von Hartmut Berg.
Published: (2002.) -
Contesting deregulation : : debates, practices and developments in the West since the 1970s / / edited by Knud Andresen and Stefan Muller.
Published: (2017.) -
Regulatory assessment toolkit : : a practical methodology for assessing regulation on trade and investment in services / / Martin Molinuevo and Sebastian Saez.
by: Molinuevo, Martin,
Published: (2014.)