Medienerfahrung und Religion : : eine empirisch-qualitative Studie zur Medienreligion / / Jörg Herrmann.

Saved in:
Bibliographic Details
:
Language:English
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
LEADER 00000cam-a2200000z--4500
001 993584314804498
005 20070804083410.0
008 210316u2007uuuuuuuuu-|-o----u|----|eng-d
020 |a 3-666-62397-2 
035 |a (CKB)2560000000273760 
035 |a (EXLCZ)992560000000273760 
050 0 0 |a P94  |b .H463 2007 
100 1 |a Herrmann, Jörg. 
245 1 0 |a Medienerfahrung und Religion :  |b eine empirisch-qualitative Studie zur Medienreligion /  |c Jörg Herrmann. 
246 |a Medienerfahrung und Religion  
260 |b Vandenhoeck & Ruprecht 
650 0 |a Mass media  |x Religious aspects. 
776 |z 3-525-62397-6 
906 |a BOOK 
ADM |b 2023-02-28 12:53:42 Europe/Vienna  |f System  |c marc21  |a 2014-11-02 01:20:10 Europe/Vienna  |g false 
AVE |i Vandenhoeck & Ruprecht Journals  |P Vandenhoeck And Ruprecht Complete  |x https://eu02.alma.exlibrisgroup.com/view/uresolver/43ACC_OEAW/openurl?u.ignore_date_coverage=true&portfolio_pid=5343898010004498&Force_direct=true  |Z 5343898010004498  |b Available  |8 5343898010004498