«Value-Added Services» als Profilierungsinstrument im Wettbewerb : Analyse, Generierung und Bewertung
Die von der Mehrzahl der Unternehmen angestrebte Profilierung im Wettbewerbsumfeld scheint gegenwärtig kaum noch ausschließlich im Bereich der jeweils angestammten Primärleistung möglich zu sein. Daher versuchen viele Unternehmen, eine solche Profilierung durch das Angebot von zusätzlichen Dienstlei...
Saved in:
Superior document: | Schriften zu Marketing und Management |
---|---|
: | |
Year of Publication: | 2018 |
Language: | German |
Series: | Schriften zu Marketing und Management
|
Physical Description: | 1 electronic resource (351 p.) |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Creating value-added services and applications for converged communications networks / / Han Zuidweg.
by: Zuidweg, Han,
Published: ([2015]) -
Cracking the tech career : : insider advice on landing a job at Google, Microsoft, Apple, or any top tech company / / Gayle Laakmann McDowell.
by: McDowell, Gayle Laakmann,
Published: (2014.) -
Quality of experience engineering for customer added value services : : from evaluation to monitoring / / edited by Abdelhamid Mellouk, Antonio Cuadra-Sanchez.
Published: (2014.) -
Repairs : : The Added Value of Being Wrong / / ed. by Patrick Brandt, Eric Fuß.
Published: ([2013]) -
Repairs : the added value of being wrong / / edited by Patrick Brandt and Eric Fuss.
Published: (2013.)