Medien und Ökonomie / 1, Grundlagen der Medienökonomie, 1 : Kommunikations- und Medienwissenschaft, Wirtschaftswissenschaft / Klaus-Dieter Altmeppen ... (Hrsg.)
Saved in:
Superior document: | Medien und Ökonomie 1, Grundlagen der Medienökonomie, 1 |
---|---|
HerausgeberIn: | |
Place / Publishing House: | Wiesbaden : Westdt. Verl., 2003 |
Year of Publication: | 2003 |
Edition: | 1. Aufl. |
Language: | German |
Online Access: | |
Physical Description: | 340 S.; graph. Darst. |
Notes: | Literaturverz. S. [305] - 332 |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Medien und Ökonomie / 1, Grundlagen der Medienökonomie, 2 : Soziologie, Kultur, Politik, Philosophie, International, Geschichte, Technik, Journalistik / Klaus-Dieter Altmeppen ... (Hrsg.)
Published: (2003) -
Medien und Ökonomie / 3 : Anwendungsfelder der Medienökonomie / Klaus-Dieter Altmeppen ... (Hrsg.)
Published: (2006) - Medien und Ökonomie / Klaus-Dieter Altmeppen ... (Hrsg.)
-
Medien und Ökonomie / 2 : Problemfelder der Medienökonomie / Klaus-Dieter Altmeppen ... (Hrsg.)
Published: (2004) -
Aufmerksamkeit, Medien und Ökonomie / Joan K. Bleicher ... (Hrsg.)
Published: (2002)