Cash und Content : populärer Journalismus und mediale Selbstthematisierung als Phänomene eines ökonomisierten Mediensystems ; eine Standortbestimmung am Beispiel ausgewählter österreichischer Medien / Julia Neissl ... (Hrsg.)
Saved in:
HerausgeberIn: | |
---|---|
Place / Publishing House: | München : R. Fischer, 2001 |
Year of Publication: | 2001 |
Language: | German |
Subjects: | |
Online Access: | |
Physical Description: | 319 S.; graph. Darst.; 21 cm |
Notes: | Literaturangaben |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Global journalism : understanding world media systems / edited by Daniela V. Dimitrova
Published: ([2021]) -
All the news that's fit to sell : how the market transforms information into news / James T. Hamilton
by: Hamilton, James
Published: (2004) -
Medienökonomie / 1 : Mediensystem, Zeitung, Zeitschrift, Anzeigenblatt / Jürgen Heinrich
by: Heinrich, Jürgen
Published: (2001) - Journalisten-Report / Andy Kaltenbrunner ; Matthias Karmasin ; Daniela Kraus (Hg.)
-
Journalisten-Report / [1] : Österreichs Medien und ihre Macher : eine empirische Erhebung / Andy Kaltenbrunner ; Matthias Karmasin ; Daniela Kraus (Hg.)
Published: ([2007])