Media research methods : measuring audiences, reactions and impact / Barrie Gunter
Saved in:
VerfasserIn: | |
---|---|
Place / Publishing House: | London [u.a.] : SAGE, 2000 |
Year of Publication: | 2000 |
Edition: | 1. publ. |
Language: | English |
Subjects: | |
Classification: | 70.03 - Methoden, Techniken und Organisation der sozialwissenschaftlichen Forschung |
Physical Description: | 314 S.; 24 cm |
Notes: | Literaturverz. S. [280] - 307 |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Canonic texts in media research : are there any? Should there be any? How about these? / ed. by Elihu Katz ...
Published: (2010) - Schriftenreihe zur empirischen Medienforschung / Lifem
-
The history of media and communication research : contested memories / ed. by David W. Park ...
Published: (2008) -
Forschungsgegenstand Öffentliche Kommunikation : Funktionen, Aufgaben und Strukturen der Medienforschung / hrsg. von Uwe Hasebrink ... Mit Beitr. von D. Biltereyst ...
Published: (2001) -
Angewandte Medienforschung : Schriftenreihe für die Kommunikationswissenschaft
Published: (1996-2008)