Die Marktaufgabe des deutschen Weinhandels und ihre betriebswirtschaftliche Lösung / / Gerhard Grün.
Dieser Titel aus dem De Gruyter-Verlagsarchiv ist digitalisiert worden, um ihn der wissenschaftlichen Forschung zugänglich zu machen. Da der Titel erstmals im Nationalsozialismus publiziert wurde, ist er in besonderem Maße in seinem historischen Kontext zu betrachten. Mehr erfahren Sie hier.
Saved in:
Superior document: | Title is part of eBook package: De Gruyter DGBA Business and Economics <1990 |
---|---|
VerfasserIn: | |
Place / Publishing House: | Berlin ;, Boston : : De Gruyter, , [2020] ©1940 |
Year of Publication: | 2020 |
Edition: | Reprint 2019 |
Language: | German |
Series: | Betriebs- und verkehrswirtschaftliche Forschungen ;
6 |
Online Access: | |
Physical Description: | 1 online resource (167 p.) |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Die zeitliche Schranke des Urheberrechts
by: Grün, Christian
Published: (1979) -
Private debt fonds als finanzierungsalternative / / Timm Grun.
by: Grun, Timm,
Published: ([2021]) -
Beste Musiker-Anekdoten / Bernard Grun ; mit Zeichn. von Gerard Hoffnung
by: Grun, Bernard
Published: (2001) -
Jesus, the image of humanity : Luke's account / / Anselm Grun ; translated by John Bowden.
by: Grun, Anselm.
Published: (2003.) -
The seven sacraments / / Anselm Grun ; translated by John Cumming.
by: Grun, Anselm,
Published: (2003.)