Information und Kaufentscheidung : : Methoden und Ergebnisse empirischer Konsumentenforschung / / Alfred Kuss.

Saved in:
Bibliographic Details
Superior document:Title is part of eBook package: De Gruyter DGBA Business and Economics <1990
VerfasserIn:
Place / Publishing House:Berlin ;, Boston : : De Gruyter, , [2019]
©1987
Year of Publication:2019
Edition:Reprint 2019
Language:German
Series:Marketing-Management : Eine anwendungsorientierte Schriftenreihe ; 10
Online Access:
Physical Description:1 online resource (VIII, 205 p.)
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
Description
Other title:Frontmatter --
Vorwort --
Inhalt --
Einleitung --
1. Grundlegung --
2. Methoden der empirischen Forschung zur Informationsaufnahme in Kaufentscheidungsprozessen --
3. Ergebnisse empirischer Forschung zur Informationsaufnahme --
4. Zusammenfassung --
Anhang: Beschreibung empirischer Studien --
Literaturverzeichnis --
Sachverzeichnis --
Backmatter
Format:Mode of access: Internet via World Wide Web.
ISBN:9783110867459
9783110635713
DOI:10.1515/9783110867459
Access:restricted access
Hierarchical level:Monograph
Statement of Responsibility: Alfred Kuss.