Marketing-Wörterbuch / Marketing Dictionary : : Deutsch-Englisch, Englisch-Deutsch / German-English, English-German / / Wolfgang J. Koschnick.

For each headword, the dictionary provides the common translation equivalent, along with a brief definition and/or explanation.

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Bibliographic Details
Superior document:Title is part of eBook package: De Gruyter DGBA Backlist Business and Economics 2000-2014 (EN)
VerfasserIn:
Place / Publishing House:Berlin ;, Boston : : De Gruyter, , [2011]
©2000
Year of Publication:2011
Edition:Reprint 2011
Language:English
Online Access:
Physical Description:1 online resource (372 p.)
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Description
Other title:I-IV --
Vorwort/Preface --
Marketing-Wörterbuch Deutsch – Englisch/Marketing Dictionary English - German --
Abkürzungen/Abbreviations --
A --
Β --
C --
D --
Ε --
F --
G --
Η --
I --
J --
K --
L --
Μ --
Ν --
O --
Ρ --
Q --
R --
S --
T --
U --
V --
W --
Z --
Marketing Dictionary English – German/Marketing-Wörterbuch Englisch – Deutsch --
Abbreviations/Abkürzungen --
Υ --
Z
Summary:For each headword, the dictionary provides the common translation equivalent, along with a brief definition and/or explanation.
Zu jedem Begriff finden sich die in der Marketing-Praxis gängigen Übersetzungen zusammen mit einer kurzen Begriffsdefinition und/oder Erläuterung.
Format:Mode of access: Internet via World Wide Web.
ISBN:9783110815641
9783110621143
9783110238570
9783110635737
DOI:10.1515/9783110815641
Access:restricted access
Hierarchical level:Monograph
Statement of Responsibility: Wolfgang J. Koschnick.