Guerilla Marketing in der Automobilindustrie : Moglichkeiten und Grenzen / / Sven Pischke.
Saved in:
: | |
---|---|
TeilnehmendeR: | |
Year of Publication: | 2011 |
Language: | German |
Online Access: | |
Physical Description: | xii, 107 p. :; ill. (some col.) |
Notes: | Cover title. |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Fashion marketing communications / Gaynor Lea-Greenwood.
by: Lea-Greenwood, Gaynor.
Published: (2013.) -
Marketing financial services online : how banks & brokerages use the web to get more accounts.
Published: (2003.) -
Standardisierung der internationalen Werbeplanung : : eine Untersuchung der Prozessstandardisierung am Beispiel der Werbebudgetierung im Automobilmarkt / / Rainer Landwehr.
by: Landwehr, Rainer,
Published: (1988.) -
Standardisierung der internationalen Werbeplanung : : eine Untersuchung der Prozessstandardisierung am Beispiel der Werbebudgetierung im Automobilmarkt / / Rainer Landwehr.
by: Landwehr, Rainer,
Published: (1988.) -
An architect's guide to fame / edited by Paul Davies and Torsten Schmiedeknecht ; photography by Julie Cook.
Published: (c2005.)