Sprachliche Merkmale des fachlichen Inputs im Fachunterricht Biologie : : Eine konzeptorientierte Analyse der Enkodierung von Bewegung / / Diana Maak.

Saved in:
Bibliographic Details
Superior document:DaZ-Forschung, Band 14
VerfasserIn:
Place / Publishing House:Berlin, [Germany] ;, Boston, [Massachusetts] : : De Gruyter,, 2018.
2018
Year of Publication:2018
Language:German
Series:DaZ-Forschung ; Band 14.
Online Access:
Physical Description:1 online resource (121 pages) :; illustrations.
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
id 5004943508
ctrlnum (MiAaPQ)5004943508
(Au-PeEL)EBL4943508
(CaPaEBR)ebr11480444
(OCoLC)1015876960
collection bib_alma
record_format marc
spelling Maak, Diana, author.
Sprachliche Merkmale des fachlichen Inputs im Fachunterricht Biologie : Eine konzeptorientierte Analyse der Enkodierung von Bewegung / Diana Maak.
Berlin, [Germany] ; Boston, [Massachusetts] : De Gruyter, 2018.
2018
1 online resource (121 pages) : illustrations.
text rdacontent
computer rdamedia
online resource rdacarrier
DaZ-Forschung, 2192-371X ; Band 14
Includes bibliographical references and index.
Description based on online resource; title from PDF title page (500, viewed January 12, 2018).
Electronic reproduction. Ann Arbor, MI : ProQuest, 2016. Available via World Wide Web. Access may be limited to ProQuest affiliated libraries.
Linguistics.
Discourse analysis.
Electronic books.
Print version: Maak, Diana. Sprachliche Merkmale des fachlichen Inputs im Fachunterricht Biologie : Eine konzeptorientierte Analyse der Enkodierung von Bewegung. Berlin, [Germany] ; Boston, [Massachusetts] : De Gruyter, c2018 ix, 376 pages DaZ-Forschung ; Band 14. 9783110519730
ProQuest (Firm)
DaZ-Forschung ; Band 14.
https://ebookcentral.proquest.com/lib/oeawat/detail.action?docID=4943508 Click to View
language German
format eBook
author Maak, Diana,
spellingShingle Maak, Diana,
Sprachliche Merkmale des fachlichen Inputs im Fachunterricht Biologie : Eine konzeptorientierte Analyse der Enkodierung von Bewegung /
DaZ-Forschung,
author_facet Maak, Diana,
author_variant d m dm
author_role VerfasserIn
author_sort Maak, Diana,
title Sprachliche Merkmale des fachlichen Inputs im Fachunterricht Biologie : Eine konzeptorientierte Analyse der Enkodierung von Bewegung /
title_sub Eine konzeptorientierte Analyse der Enkodierung von Bewegung /
title_full Sprachliche Merkmale des fachlichen Inputs im Fachunterricht Biologie : Eine konzeptorientierte Analyse der Enkodierung von Bewegung / Diana Maak.
title_fullStr Sprachliche Merkmale des fachlichen Inputs im Fachunterricht Biologie : Eine konzeptorientierte Analyse der Enkodierung von Bewegung / Diana Maak.
title_full_unstemmed Sprachliche Merkmale des fachlichen Inputs im Fachunterricht Biologie : Eine konzeptorientierte Analyse der Enkodierung von Bewegung / Diana Maak.
title_auth Sprachliche Merkmale des fachlichen Inputs im Fachunterricht Biologie : Eine konzeptorientierte Analyse der Enkodierung von Bewegung /
title_new Sprachliche Merkmale des fachlichen Inputs im Fachunterricht Biologie :
title_sort sprachliche merkmale des fachlichen inputs im fachunterricht biologie : eine konzeptorientierte analyse der enkodierung von bewegung /
series DaZ-Forschung,
series2 DaZ-Forschung,
publisher De Gruyter,
publishDate 2018
physical 1 online resource (121 pages) : illustrations.
isbn 9783110521917
9783110521856
9783110519730
issn 2192-371X ;
callnumber-first P - Language and Literature
callnumber-subject P - Philology and Linguistics
callnumber-label P121
callnumber-sort P 3121 M335 42018
genre Electronic books.
genre_facet Electronic books.
url https://ebookcentral.proquest.com/lib/oeawat/detail.action?docID=4943508
illustrated Illustrated
dewey-hundreds 400 - Language
dewey-tens 410 - Linguistics
dewey-ones 410 - Linguistics
dewey-full 410
dewey-sort 3410
dewey-raw 410
dewey-search 410
oclc_num 1015876960
work_keys_str_mv AT maakdiana sprachlichemerkmaledesfachlicheninputsimfachunterrichtbiologieeinekonzeptorientierteanalysederenkodierungvonbewegung
status_str n
ids_txt_mv (MiAaPQ)5004943508
(Au-PeEL)EBL4943508
(CaPaEBR)ebr11480444
(OCoLC)1015876960
hierarchy_parent_title DaZ-Forschung, Band 14
hierarchy_sequence Band 14.
is_hierarchy_title Sprachliche Merkmale des fachlichen Inputs im Fachunterricht Biologie : Eine konzeptorientierte Analyse der Enkodierung von Bewegung /
container_title DaZ-Forschung, Band 14
_version_ 1792330957433339904
fullrecord <?xml version="1.0" encoding="UTF-8"?><collection xmlns="http://www.loc.gov/MARC21/slim"><record><leader>02037nam a2200445 i 4500</leader><controlfield tag="001">5004943508</controlfield><controlfield tag="003">MiAaPQ</controlfield><controlfield tag="005">20200923020339.0</controlfield><controlfield tag="006">m o d | </controlfield><controlfield tag="007">cr cnu||||||||</controlfield><controlfield tag="008">180112t20182018gw a ob 001 0 ger d</controlfield><datafield tag="020" ind1=" " ind2=" "><subfield code="z">9783110519730</subfield></datafield><datafield tag="020" ind1=" " ind2=" "><subfield code="a">9783110521917</subfield><subfield code="q">(electronic bk.)</subfield></datafield><datafield tag="020" ind1=" " ind2=" "><subfield code="a">9783110521856</subfield><subfield code="q">(electronic bk.)</subfield></datafield><datafield tag="035" ind1=" " ind2=" "><subfield code="a">(MiAaPQ)5004943508</subfield></datafield><datafield tag="035" ind1=" " ind2=" "><subfield code="a">(Au-PeEL)EBL4943508</subfield></datafield><datafield tag="035" ind1=" " ind2=" "><subfield code="a">(CaPaEBR)ebr11480444</subfield></datafield><datafield tag="035" ind1=" " ind2=" "><subfield code="a">(OCoLC)1015876960</subfield></datafield><datafield tag="040" ind1=" " ind2=" "><subfield code="a">MiAaPQ</subfield><subfield code="b">eng</subfield><subfield code="e">rda</subfield><subfield code="e">pn</subfield><subfield code="c">MiAaPQ</subfield><subfield code="d">MiAaPQ</subfield></datafield><datafield tag="050" ind1=" " ind2="4"><subfield code="a">P121</subfield><subfield code="b">.M335 2018</subfield></datafield><datafield tag="082" ind1="0" ind2=" "><subfield code="a">410</subfield><subfield code="2">23</subfield></datafield><datafield tag="100" ind1="1" ind2=" "><subfield code="a">Maak, Diana,</subfield><subfield code="e">author.</subfield></datafield><datafield tag="245" ind1="1" ind2="0"><subfield code="a">Sprachliche Merkmale des fachlichen Inputs im Fachunterricht Biologie :</subfield><subfield code="b">Eine konzeptorientierte Analyse der Enkodierung von Bewegung /</subfield><subfield code="c">Diana Maak.</subfield></datafield><datafield tag="264" ind1=" " ind2="1"><subfield code="a">Berlin, [Germany] ;</subfield><subfield code="a">Boston, [Massachusetts] :</subfield><subfield code="b">De Gruyter,</subfield><subfield code="c">2018.</subfield></datafield><datafield tag="264" ind1=" " ind2="4"><subfield code="c">2018</subfield></datafield><datafield tag="300" ind1=" " ind2=" "><subfield code="a">1 online resource (121 pages) :</subfield><subfield code="b">illustrations.</subfield></datafield><datafield tag="336" ind1=" " ind2=" "><subfield code="a">text</subfield><subfield code="2">rdacontent</subfield></datafield><datafield tag="337" ind1=" " ind2=" "><subfield code="a">computer</subfield><subfield code="2">rdamedia</subfield></datafield><datafield tag="338" ind1=" " ind2=" "><subfield code="a">online resource</subfield><subfield code="2">rdacarrier</subfield></datafield><datafield tag="490" ind1="1" ind2=" "><subfield code="a">DaZ-Forschung,</subfield><subfield code="x">2192-371X ;</subfield><subfield code="v">Band 14</subfield></datafield><datafield tag="504" ind1=" " ind2=" "><subfield code="a">Includes bibliographical references and index.</subfield></datafield><datafield tag="588" ind1=" " ind2=" "><subfield code="a">Description based on online resource; title from PDF title page (500, viewed January 12, 2018).</subfield></datafield><datafield tag="590" ind1=" " ind2=" "><subfield code="a">Electronic reproduction. Ann Arbor, MI : ProQuest, 2016. Available via World Wide Web. Access may be limited to ProQuest affiliated libraries.</subfield></datafield><datafield tag="650" ind1=" " ind2="0"><subfield code="a">Linguistics.</subfield></datafield><datafield tag="650" ind1=" " ind2="0"><subfield code="a">Discourse analysis.</subfield></datafield><datafield tag="655" ind1=" " ind2="4"><subfield code="a">Electronic books.</subfield></datafield><datafield tag="776" ind1="0" ind2="8"><subfield code="i">Print version:</subfield><subfield code="a">Maak, Diana.</subfield><subfield code="t">Sprachliche Merkmale des fachlichen Inputs im Fachunterricht Biologie : Eine konzeptorientierte Analyse der Enkodierung von Bewegung.</subfield><subfield code="d">Berlin, [Germany] ; Boston, [Massachusetts] : De Gruyter, c2018 </subfield><subfield code="h">ix, 376 pages </subfield><subfield code="k">DaZ-Forschung ; Band 14.</subfield><subfield code="z">9783110519730</subfield></datafield><datafield tag="797" ind1="2" ind2=" "><subfield code="a">ProQuest (Firm)</subfield></datafield><datafield tag="830" ind1=" " ind2="0"><subfield code="a">DaZ-Forschung ;</subfield><subfield code="v">Band 14.</subfield></datafield><datafield tag="856" ind1="4" ind2="0"><subfield code="u">https://ebookcentral.proquest.com/lib/oeawat/detail.action?docID=4943508</subfield><subfield code="z">Click to View</subfield></datafield></record></collection>