Beschreibung von wiederverwendbaren prozessen zur Erreichung von lernzielen in serious games : : eine modellierungssprache und patterns / / Eike M. Hirdes.
Saved in:
VerfasserIn: | |
---|---|
Place / Publishing House: | Kassel, Germany : : kassel university press,, 2016. 2016 |
Year of Publication: | 2016 |
Language: | German |
Online Access: | |
Physical Description: | 1 online resource (212 pages) |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
id |
5004518025 |
---|---|
ctrlnum |
(MiAaPQ)5004518025 (Au-PeEL)EBL4518025 (CaPaEBR)ebr11206324 (OCoLC)949883150 |
collection |
bib_alma |
record_format |
marc |
spelling |
Hirdes, Eike M., author. Beschreibung von wiederverwendbaren prozessen zur Erreichung von lernzielen in serious games : eine modellierungssprache und patterns / Eike M. Hirdes. Kassel, Germany : kassel university press, 2016. 2016 1 online resource (212 pages) text rdacontent computer rdamedia online resource rdacarrier Includes bibiographical references. Description based on online resource; title from PDF title page (ebrary, viewed May 23, 2016). Electronic reproduction. Ann Arbor, MI : ProQuest, 2016. Available via World Wide Web. Access may be limited to ProQuest affiliated libraries. Computer games Design. Electronic books. Print version: Hirdes, Eike M. Beschreibung von wiederverwendbaren prozessen zur Erreichung von lernzielen in serious games : eine modellierungssprache und patterns. Kassel, Germany : kassel university press, c2016 182 pages Research on IT, Service, Innovation, Collaboration ; Volume 7 9783737600446 ProQuest (Firm) https://ebookcentral.proquest.com/lib/oeawat/detail.action?docID=4518025 Click to View |
language |
German |
format |
eBook |
author |
Hirdes, Eike M., |
spellingShingle |
Hirdes, Eike M., Beschreibung von wiederverwendbaren prozessen zur Erreichung von lernzielen in serious games : eine modellierungssprache und patterns / |
author_facet |
Hirdes, Eike M., |
author_variant |
e m h em emh |
author_role |
VerfasserIn |
author_sort |
Hirdes, Eike M., |
title |
Beschreibung von wiederverwendbaren prozessen zur Erreichung von lernzielen in serious games : eine modellierungssprache und patterns / |
title_sub |
eine modellierungssprache und patterns / |
title_full |
Beschreibung von wiederverwendbaren prozessen zur Erreichung von lernzielen in serious games : eine modellierungssprache und patterns / Eike M. Hirdes. |
title_fullStr |
Beschreibung von wiederverwendbaren prozessen zur Erreichung von lernzielen in serious games : eine modellierungssprache und patterns / Eike M. Hirdes. |
title_full_unstemmed |
Beschreibung von wiederverwendbaren prozessen zur Erreichung von lernzielen in serious games : eine modellierungssprache und patterns / Eike M. Hirdes. |
title_auth |
Beschreibung von wiederverwendbaren prozessen zur Erreichung von lernzielen in serious games : eine modellierungssprache und patterns / |
title_new |
Beschreibung von wiederverwendbaren prozessen zur Erreichung von lernzielen in serious games : |
title_sort |
beschreibung von wiederverwendbaren prozessen zur erreichung von lernzielen in serious games : eine modellierungssprache und patterns / |
publisher |
kassel university press, |
publishDate |
2016 |
physical |
1 online resource (212 pages) |
isbn |
9783737600453 (e-book) 9783737600446 |
callnumber-first |
Q - Science |
callnumber-subject |
QA - Mathematics |
callnumber-label |
QA76 |
callnumber-sort |
QA 276.76 C672 H573 42016 |
genre |
Electronic books. |
genre_facet |
Electronic books. |
url |
https://ebookcentral.proquest.com/lib/oeawat/detail.action?docID=4518025 |
illustrated |
Not Illustrated |
dewey-hundreds |
700 - Arts & recreation |
dewey-tens |
790 - Sports, games & entertainment |
dewey-ones |
794 - Indoor games of skill |
dewey-full |
794.81536 |
dewey-sort |
3794.81536 |
dewey-raw |
794.81536 |
dewey-search |
794.81536 |
oclc_num |
949883150 |
work_keys_str_mv |
AT hirdeseikem beschreibungvonwiederverwendbarenprozessenzurerreichungvonlernzieleninseriousgameseinemodellierungsspracheundpatterns |
status_str |
n |
ids_txt_mv |
(MiAaPQ)5004518025 (Au-PeEL)EBL4518025 (CaPaEBR)ebr11206324 (OCoLC)949883150 |
is_hierarchy_title |
Beschreibung von wiederverwendbaren prozessen zur Erreichung von lernzielen in serious games : eine modellierungssprache und patterns / |
_version_ |
1792330912194625536 |
fullrecord |
<?xml version="1.0" encoding="UTF-8"?><collection xmlns="http://www.loc.gov/MARC21/slim"><record><leader>01858nam a2200397 i 4500</leader><controlfield tag="001">5004518025</controlfield><controlfield tag="003">MiAaPQ</controlfield><controlfield tag="005">20200520144314.0</controlfield><controlfield tag="006">m o d | </controlfield><controlfield tag="007">cr cnu||||||||</controlfield><controlfield tag="008">160523t20162016gw ob 000 0 ger d</controlfield><datafield tag="020" ind1=" " ind2=" "><subfield code="z">9783737600446</subfield></datafield><datafield tag="020" ind1=" " ind2=" "><subfield code="a">9783737600453 (e-book)</subfield></datafield><datafield tag="035" ind1=" " ind2=" "><subfield code="a">(MiAaPQ)5004518025</subfield></datafield><datafield tag="035" ind1=" " ind2=" "><subfield code="a">(Au-PeEL)EBL4518025</subfield></datafield><datafield tag="035" ind1=" " ind2=" "><subfield code="a">(CaPaEBR)ebr11206324</subfield></datafield><datafield tag="035" ind1=" " ind2=" "><subfield code="a">(OCoLC)949883150</subfield></datafield><datafield tag="040" ind1=" " ind2=" "><subfield code="a">MiAaPQ</subfield><subfield code="b">eng</subfield><subfield code="e">rda</subfield><subfield code="e">pn</subfield><subfield code="c">MiAaPQ</subfield><subfield code="d">MiAaPQ</subfield></datafield><datafield tag="050" ind1=" " ind2="4"><subfield code="a">QA76.76.C672</subfield><subfield code="b">.H573 2016</subfield></datafield><datafield tag="082" ind1="0" ind2=" "><subfield code="a">794.81536</subfield><subfield code="2">23</subfield></datafield><datafield tag="100" ind1="1" ind2=" "><subfield code="a">Hirdes, Eike M.,</subfield><subfield code="e">author.</subfield></datafield><datafield tag="245" ind1="1" ind2="0"><subfield code="a">Beschreibung von wiederverwendbaren prozessen zur Erreichung von lernzielen in serious games :</subfield><subfield code="b">eine modellierungssprache und patterns /</subfield><subfield code="c">Eike M. Hirdes.</subfield></datafield><datafield tag="264" ind1=" " ind2="1"><subfield code="a">Kassel, Germany :</subfield><subfield code="b">kassel university press,</subfield><subfield code="c">2016.</subfield></datafield><datafield tag="264" ind1=" " ind2="4"><subfield code="c">2016</subfield></datafield><datafield tag="300" ind1=" " ind2=" "><subfield code="a">1 online resource (212 pages)</subfield></datafield><datafield tag="336" ind1=" " ind2=" "><subfield code="a">text</subfield><subfield code="2">rdacontent</subfield></datafield><datafield tag="337" ind1=" " ind2=" "><subfield code="a">computer</subfield><subfield code="2">rdamedia</subfield></datafield><datafield tag="338" ind1=" " ind2=" "><subfield code="a">online resource</subfield><subfield code="2">rdacarrier</subfield></datafield><datafield tag="504" ind1=" " ind2=" "><subfield code="a">Includes bibiographical references.</subfield></datafield><datafield tag="588" ind1=" " ind2=" "><subfield code="a">Description based on online resource; title from PDF title page (ebrary, viewed May 23, 2016).</subfield></datafield><datafield tag="590" ind1=" " ind2=" "><subfield code="a">Electronic reproduction. Ann Arbor, MI : ProQuest, 2016. Available via World Wide Web. Access may be limited to ProQuest affiliated libraries.</subfield></datafield><datafield tag="650" ind1=" " ind2="0"><subfield code="a">Computer games</subfield><subfield code="x">Design.</subfield></datafield><datafield tag="655" ind1=" " ind2="4"><subfield code="a">Electronic books.</subfield></datafield><datafield tag="776" ind1="0" ind2="8"><subfield code="i">Print version:</subfield><subfield code="a">Hirdes, Eike M.</subfield><subfield code="t">Beschreibung von wiederverwendbaren prozessen zur Erreichung von lernzielen in serious games : eine modellierungssprache und patterns.</subfield><subfield code="d">Kassel, Germany : kassel university press, c2016 </subfield><subfield code="h">182 pages </subfield><subfield code="k">Research on IT, Service, Innovation, Collaboration ; Volume 7 </subfield><subfield code="z">9783737600446</subfield></datafield><datafield tag="797" ind1="2" ind2=" "><subfield code="a">ProQuest (Firm)</subfield></datafield><datafield tag="856" ind1="4" ind2="0"><subfield code="u">https://ebookcentral.proquest.com/lib/oeawat/detail.action?docID=4518025</subfield><subfield code="z">Click to View</subfield></datafield></record></collection> |