L'influence : susciter l'engagement obtenir des resultats / / Harold Scharlatt et Roland Smith.
Saved in:
Superior document: | Guides "Transformer les idees en action" |
---|---|
: | |
TeilnehmendeR: | |
Year of Publication: | 2013 |
Edition: | 2eme ed. |
Language: | French English |
Series: | Ideas into action guidebooks.
|
Online Access: | |
Physical Description: | 33 p. |
Notes: | "Originally published in English as Influence: Gaining Commitment, Getting Results, Second Edition. Copyright 2011"--T.p. verso. |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
L'organisation et ses langages : : interpreter pour agir / / Claude Michaud, Jean-Claude Thoenig.
by: Michaud, Claude,
Published: (2009.) -
Der Weg zu den Besten : : Dauerhafter Unternehmenserfolg : Zusammenfassung & Analyse des bestsellers von Jim Collins / / Verfasst von Maxime Rahier ; Ubersetzt von Ruth Alvermann.
by: Rahier, Maxime,
Published: ([2018]) -
Wie man Freunde gewinnt : : Eine Anleitung, (mehr) Einfluss zu erlangen : Zusammenfassung & Analyse des bestsellers von Dale Carnegie. / / Verfasst von Stephanie Banderier ; Ubersetzt von Ruth Alvermann.
by: Banderier, Stephanie,
Published: ([2018]) -
Dix cles pour reussir votre entreprise / / Pierre-Andre Julien.
by: Julien, Pierre-Andre,
Published: (2016.) -
Failure is obsolete / / Benji Rabhan.
by: Rabhan, Benji,
Published: ([2013])