Irritierende Kräfte : : Eros & Paideia / / Edited by Martin Knechtges, Jörg Schenuit.
Die hohe Wertschätzung, ja der Glaube an Institutionen gehört zu den unverkennbaren Merkmalen der Moderne. Die Vorteile liegen auf der Hand. Wo Institutionen mit festgeschriebenen Regeln die Beziehungen der Menschen untereinander regeln, entstehen Räume, in denen das unkontrollierbare Herrschaftsgeb...
Saved in:
Superior document: | FUGE - Journal für Religion & Moderne ; 10 |
---|---|
TeilnehmendeR: | |
Place / Publishing House: | Paderborn : : Verlag Ferdinand Schöningh,, 2012. |
Year of Publication: | 2012 |
Language: | English |
Series: | FUGE - Journal für Religion & Moderne ;
10. |
Physical Description: | 1 online resource |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Decolonising the university : : the emerging quest for non-eurocentric paradigms / / editors, Claude Alvares and Shad Saleem Faruqi.
Published: ([2012]) -
Interpretive pedagogies for higher education : Arendt, Berger, Said, Nussbaum, and their legacies / / Jon Nixon.
by: Nixon, Jon.
Published: (c2012.) -
The great brain race : how global universities are reshaping the world / / Ben Wildavsky.
by: Wildavsky, Ben.
Published: (2012.) -
The future university : ideas and possibilities / / edited by Ronald Barnett.
Published: (2012.) -
International perspectives on higher education : : challenging values and practice / / edited by Trevor Kerry.
Published: (2012.)